Fam. Mol

We hebben op de benedenverdieping op de vloerverwarming een vloer laten leggen van keramische stenen. De vloer is mooi en prima gelegd.
Eén klein puntje willen we maken:
We hadden het...
Eén klein puntje willen we maken:
We hadden het handig gevonden als we een standaard A-4tje hadden meegekregen waarop:
- het opstookprotocol ivm vloerverwarming
- met welk spul de cementsluier te verwijderen
- met welk spul de vloer wel schoongemaakt mag worden.
- of de vloer iets glanzender te maken is met ??? (iets met was?)

Dit is wel verteld in de winkel maar dat waren wij alweer vergeten.

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Dat A4tje verstrekken wij normaliter bij verkoop en krijgt u ook nog eens digitaal toegestuurd. We gaan intern uitzoeken waar dit mis is gegaan en zullen... Hartelijk dank voor jullie mooie review. Dat A4tje verstrekken wij normaliter bij verkoop en krijgt u ook nog eens digitaal toegestuurd. We gaan intern uitzoeken waar dit mis is gegaan en zullen contact opnemen met u om u alsnog een onderhoudsadvies te geven.

Klant Belfeld

Zeer tevreden ondanks de moeilijke periode voor Nibo, top

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw mooie review en ook voor uw begrip. Veel plezier met uw vloer.

Kiter

Prima, flexibel

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor de mooie review!

Edwin Reitsma Fase

Nibo Stone heeft veel pech gehad met de levering van onze vloer. 1e vloer verloren gegaan tijdens de brand in Venlo en de 2e vloer door de nasleep van de brand opnieuw moeten bestellen. Uiteindelijk... Nibo Stone heeft veel pech gehad met de levering van onze vloer. 1e vloer verloren gegaan tijdens de brand in Venlo en de 2e vloer door de nasleep van de brand opnieuw moeten bestellen. Uiteindelijk alles keurig opgelost en zijn wij nu de trotse bezitters van een meer dan prachtige vloer.

Reactie Nibo Stone:

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie begrip en geduld. Gelukkig is alles goed gekomen en wensen we jullie heel veel woongenot op jullie mooie vloer!

Leon

Alles is naar wens verlopen en ik werd achteraf ook nog gebeld of het allemaal goed is gegaan. Positieve ervaring.

Reactie Nibo Stone:

Fijn om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw vloer.

Kusen

Top

Reactie Nibo Stone:

Bedankt! Veel plezier met uw vloer,

Willeke

Zeer goed

Reactie Nibo Stone:

Bedankt! Daar zijn wij blij mee.

de Kleijn (Kleinvest B.V.)

Ruime keuze, juiste adviezen en de gemaakte afspraken nakomen!

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de vloer.

Prive de Feyter

Zeer professioneel, en klant vriendelijk

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor deze mooie review.

Leon

Ontzettende slechte ervaring gehad na het zetten van de handtekening. Ik zie dat ik niet de enige ben die problemen ervaart in de uitvoering. Denk goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat. Hieronder leg ik concreet uit waarom:

Deze review gaat over tegels die in Q3 van 2023 zijn besteld door ons.

Op het eerste gezicht zeer vriendelijk en meedenkend. Bij de uitvoering echter één groot drama. Je dient vóór de levering alles volledig te hebben betaald. Wij hebben dit in goed vertrouwen gedaan. Later zal blijken dat de verkoper, bij wie je de tegels hebt besteld, niet inhoudelijk kan en wil reageren bij de problemen die ontstaan. En de problemen vooral afschuift op zijn collega's, waarmee jij in gesprek moet.

Van verkeerd leveren: de verkeerde tegels worden geleverd en niet compleet. Maten van tegels worden door elkaar gehaald.De informatie op de orderbon correspondeert niet met de beschrijving op de tegelverpakking. Daardoor onduidelijk voor de aannemer wat waarbij hoort. De kleur van de tegels is niet de bestelde kleur.

Tegels zoek: een deel van de tegels is zoekgeraakt. Gevolg, vertraging in de levering.

Kapotte tegels leveren: Bij de tweede levering gebroken tegels ontvangen.

Tegels worden opnieuw bestikkerd: dit betekent dat je tegels krijgt van verschillende partijen. Je ziet dit aan het kleurverschil. Als je hierover vragen stelt, wordt er aangegeven dat er een tekort aan dozen was en dat er daarom blanco dozen zijn herbestikkerd.

Slechte communicatie: Wat vooral opvalt is dat er erg veel naar elkaar wordt gewezen, nota bene binnen het zelfde bedrijf. Als je uiteindelijk vraagt naar de directie, dan krijg je die niet te spreken. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt een medewerker te spreken die geen/weinig ervaring heeft met klachtenafhandeling. Via deze medewerker spreek je indirect met de directie.

Afspraken niet nakomen: beloofd wordt om snel na te leveren door gemaakte fouten. Dit gebeurt niet. Gevolg: zelf de hele tijd achter Nibo Stone aan moeten bellen.

Bovenal: wel een hoop excuses, maar niet de verantwoordelijkheid nemen om het op een fatsoenlijke manier op te lossen. Dit bedrijf verwijst vrijwel direct naar de eigen rechtsbijstandsverzekering.

Conclusie: wij blijven zitten met tegels met kleurverschil en schade. Nibo Stone geeft aan dat haar leverancier de klacht afwijst (zonder de tegels te hebben gezien). Uit "coulance" kunnen toch nieuwe tegels worden geleverd (met nog meer vertraging). De schade moeten we maar voor eigen rekening nemen. Nibo Stone reageert verwonderd dat we geen vertrouwen meer hebben in een nieuwe levering. Uiteindelijk wordt aangeboden om één tiende deel van de schade te vergoeden.

Wat een teleurstelling. Alles wat fout kon gaan na het bestellen is ook gebeurd. Het enige wat Nibo Stone hoefde te doen is het bestelde te leveren. Laat dit niet aan Nibo Stone over. Je krijgt er spijt van.

Reactie Nibo Stone:

Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaringen en het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze diensten niet naar verwachting was. We nemen alle feedback serieus en streven... Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw ervaringen en het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze diensten niet naar verwachting was. We nemen alle feedback serieus en streven ernaar om onze service continue te verbeteren.
Bij Nibo Stone streven we ernaar om klachten zorgvuldig en effectief af te handelen. Onze klachtenprocedure is zo ingericht dat er één aanspreekpunt is voor alle klachten om efficiëntie en duidelijkheid te bevorderen. Het is nooit onze intentie geweest om problemen af te schuiven; onze klantenservice is er juist om te zorgen dat klachten zorgvuldig worden behandeld.
We erkennen dat er problemen zijn geweest met de levering van uw tegels, waaronder breuk tijdens transport en een zoekgeraakte pallet bij het transportbedrijf. Deze situatie is verre van wat wij beogen te leveren en we hebben getracht dit zo spoedig mogelijk recht te zetten. Dat de u aangeboden oplossingen niet naar uw tevredenhied waren, betreuren wij ten zeerste.
Wij vinden het ook bijzonder jammer dat deze situatie ertoe heeft geleid dat u het nodig vindt om met een serie van openbare posts op diverse online kanalen ons bedrijf in een negatief daglicht te stellen. Uiteraard bent u vrij om, binnen de fatsoensnormen, uw mening te geven maar inmiddels is dit uitgegroeid tot ca. 100 berichten op diverse platforms, inclusief privé accounts van onze medewerkers, en het openbaar maken van onze financiële gegevens. Deze actie, door u uitgevoerd onder verschillende namen en accounts, vallen buiten de normen van redelijk en respectvol gedrag.
We betreuren deze situatie en willen benadrukken dat we bij Nibo Stone staan achter de kwaliteit van onze producten en diensten. We nodigen iedereen die vragen heeft over onze producten of diensten uit om direct contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen wij eventuele bezorgdheden rechtstreeks en een persoonlijke wijze behandelen.