NIBE-SVV

Ik vond de lesinhoud niet goed. Er staan in het boek enorm lange zinnen waar geen wijs uit te worden is.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
NIBE-SVV

Leuk, interessant en gaf weer nieuwe inzichten!

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Inge

Communicatie slecht. Ingeschreven voor klassikaal, deze bleek niet door te gaan. Nul communicatie naar mij, zelf moeten bellen. Zelfde voor virtuele classroom. Na weer bellen boek ontvangen en via... Communicatie slecht. Ingeschreven voor klassikaal, deze bleek niet door te gaan. Nul communicatie naar mij, zelf moeten bellen. Zelfde voor virtuele classroom. Na weer bellen boek ontvangen en via e-learning gestudeerd.
Voor mij reden om niet meer te kiezen voor Nibé. Jammer

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik ben niet tevreden met de leerstof en de examentrainingen slim leren sluiten niet realistisch aan bij de praktijk.
Jullie mogen veel meer vaardigheden vragen toevoegen aan e-learning.

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Hidde

Informatie was goed, maar de manier van cursus aanbieden is waardeloos.
Is gewoon een boek lezen en een toets maken.
Die overigens nog moet plaatsvinden dus deze vragenlijst is wat vroeg

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de cursus en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Guillaume

Bij elkaar geraapt zooitje aan lesmateriaal dat achterhaald is door de praktijk maar dat schaamteloos wordt aangeboden zonder tussentijds updates door te voeren. Prijs kwaliteit ver beneden de maat.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, Guillaume! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent, Guillaume! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Regina

Lesinhoud : meer dan dat ik in mijn dagelijkse werkzaamheden nodig heb
lesmateriaal : duidelijk. Vooral de memotrainer is heel erg handig
docenten en locaties : nvt. e-learning
impact...
Lesinhoud : meer dan dat ik in mijn dagelijkse werkzaamheden nodig heb
lesmateriaal : duidelijk. Vooral de memotrainer is heel erg handig
docenten en locaties : nvt. e-learning
impact werk en privé: veel meer tijd in gestopt dan er voor staat. allemaal in privé-tijd want tijdens het werk heb ik er geen ruimte voor. In mijn situatie kan ik dit goed plannen. Ik ben steeds 2 maanden alleen thuis vanwege het werk van mijn partner. Op dat moment doe ik de opleiding maar anders zou het zwaar / moeilijk zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je uitgebreide feedback, Regina! Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de cursus. Mocht je verder nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!
Met vriendelijke...

Wendy

Het examencentrum in Apeldoorn is een verouderd gebouw met niet zulke goede faciliteiten. Toiletten zijn oud en niet altijd even schoon. Ook de ruimte waar je examen doet is behoorlijk verouderd.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je dit aangeeft, Wendy!

Gerbrand

De helft van de informatie die ik mij verplicht eigen dien te maken, heeft niks met mijn dagelijkse werkzaamheden te maken. Dit is enigszins frustrerend en je moet je afvragen of de hedendaagse... De helft van de informatie die ik mij verplicht eigen dien te maken, heeft niks met mijn dagelijkse werkzaamheden te maken. Dit is enigszins frustrerend en je moet je afvragen of de hedendaagse jeugd dit accepteert of voor een andere baan kiest.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Gerbrand.

Sander

Vragen en antwoorden over de lesstof waren niet altijd compleet. Vond ook tijdens examen dat er de nodige vragen naar voren kwamen die nergens in de lesstof (vragen) behandeld waren.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Sander!