NIBE-SVV

Interessante, boeiende en leerzame lesstof. Uitstekende docent die ruim de tijd nam voor het presenteren en nader toelichten van de belangrijkste punten uit het lesboek. Hij had daarnaast voor ons... Interessante, boeiende en leerzame lesstof. Uitstekende docent die ruim de tijd nam voor het presenteren en nader toelichten van de belangrijkste punten uit het lesboek. Hij had daarnaast voor ons veel extra studiemateriaal beschikbaar door middel van oefenvragen en casussen. Gaf ook handige en bruikbare tips met betrekking tot de module opdracht. Was na iedere lesdag snel en accuraat met het toesturen van de model antwoorden op het oefenmateriaal. Verder als persoon een zeer correcte, beleefde en vriendelijke man, met enorm veel kennis en ervaring. De les locaties waren bij de BCN zalen te Utrecht Rijnsweerd en Utrecht Centraal en die zijn al vele jaren uitstekend wat mij betreft. De goede bereikbaarheid en het onbeperkte aanbod aan koude en warme dranken dat vrij beschikbaar is gedurende de dag maakt de lesdagen goed te behappen. De lunch is altijd ronduit uitstekend verzorgd met ruime keuze voor iedereen in een warm en koud buffet.

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Christiaan

Zeer maar dan ook zéér slechte ervaringen met Nibe. Ik overweeg om nooit meer gebruik te maken van jullie diensten. Veel fouten in de lesstof en ruim 6 weken moeten wachten op een restitutie. Gewoon... Zeer maar dan ook zéér slechte ervaringen met Nibe. Ik overweeg om nooit meer gebruik te maken van jullie diensten. Veel fouten in de lesstof en ruim 6 weken moeten wachten op een restitutie. Gewoon een slechte opleider met slechte service!

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen, Christiaan! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te... Wat jammer om te lezen, Christiaan! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Gode

Uitgebreide leeromgeving, naast een tekstboek ook diverse oefenvragen om per hoofdstuk de kennis te testen. Daarnaast mogelijkheid om dagelijks vragen te herhalen. Aantal vragen hiervan zijn... Uitgebreide leeromgeving, naast een tekstboek ook diverse oefenvragen om per hoofdstuk de kennis te testen. Daarnaast mogelijkheid om dagelijks vragen te herhalen. Aantal vragen hiervan zijn beperkt. De oefenvragen komen niet overeen met moeilijkheidsgraad van het examen, ik vond de oefenvragen lastiger. Zorgt wel voor de juiste voorbereiding. Jammer dat er geen oefenexamen beschikbaar was, zodat je kan kijken hoe je ervoor staat.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Verder nemen we je feedback intern met ons mee, Gode!

Katja

Helaas zitten er veel grammatica- en spellingsfouten in de lesstof.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende e-connect en de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Katja!
Met vriendelijke...

Prima opleiding

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Michiel

Interessante onderwerpen, prettige docent

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen, Michiel! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Bastiaen

De opleiding was uitstekend. Ga zo door.

NIBE-SVV

Heel prettig om jaarlijks goed geinformeerd te blijven en te leren over nieuwe ontwikkelingen op Compliance gebied.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Femke

De locaties waren prima, maar erg ver reizen voor mensen uit het Noorden. Ik had in totaal 6 uur aan reistijd per keer.
Misschien is Zwolle een optie.

Tevreden over de docenten....
Misschien is Zwolle een optie.

Tevreden over de docenten. Wat ik mis is een oefententamen met antwoorden.

Daan

Prima opleiding. Wel een brede deelnemersgroep qua ervaring en interesse.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Daan! Bedankt voor het achterlaten van je review!