Anna Maria

Ik had de training graag op locatie gedaan, maar er waren niet voldoende aanmeldingen dus was het online. Ik vond het lesmateriaal prima, de trainer sympathiek en kundig. Jammer vond ik dat in de... Ik had de training graag op locatie gedaan, maar er waren niet voldoende aanmeldingen dus was het online. Ik vond het lesmateriaal prima, de trainer sympathiek en kundig. Jammer vond ik dat in de online omgeving de deelnemers heel klein te zien waren ,waardoor de interactie laag was. Tip voor de trainer, ga zo zitten dat je in het licht zit zodat je gezicht goed te zien is, is wel zo prettig.

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Ik heb een online training gevolgd, via het systeem Vitaro. Over Vitaro ben ik niet tevreden. Het systeem had (vooral tijdens de eerste bijeenkomst) veel stroringen met inloggen, geluid en beeld. Ik... Ik heb een online training gevolgd, via het systeem Vitaro. Over Vitaro ben ik niet tevreden. Het systeem had (vooral tijdens de eerste bijeenkomst) veel stroringen met inloggen, geluid en beeld. Ik mis online ook de interactie met cursisten en docent. Bovendien was de docent niet erg gemotiveerd tijdens de eerste bijeenkomst. Het tekstboek was duidelijk, ik vond de opdrachten niet passend bij de cursus. Deze waren vaak te ingewikkeld en moeilijk. Bovendien werd er bij de antwoorden uitgegaan van feiten die niet in de opdrachten stonden vermeld. De cursus gaat over het analyseren MKB, hou het dan (in het begin) ook simpel. De meeste MKB bedrijven bestaan niet uit BV constructies met opgevoerde ontwikkelingskosten e.d.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer dat je technische problemen ondervond met ons systeem Vitero. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Ik vond de opleiding inhoudelijk niet heel veel toevoegen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te horen! We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.

Andre

Vitreo werkte dag 2 niet op mijn werk laptop. Waarom niet gewoon Teams gebruiken?

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer dat Vitero niet fijn werkte. We nemen je feedback hierover intern met ons mee! Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Zoals eerder genoemd vond ik de eerste docent enorm 'gekleurd' wat toch iets van een negatieve sfeer bracht in de groep. Een open dialoog werd daarom ook onmogelijk. De docent van de tweede en derde... Zoals eerder genoemd vond ik de eerste docent enorm 'gekleurd' wat toch iets van een negatieve sfeer bracht in de groep. Een open dialoog werd daarom ook onmogelijk. De docent van de tweede en derde dag was hartstikke goed, creëerde een ontspannen sfeer en gaf duidelijke uitleg en niet vooringenomen.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft! We gaan je feedback over de docent intern doorzetten. Bedankt voor je feedback.

Joep

De opleiding op zich was prima. Zeer goede docent, hij is de Wikipedia op gebied van financiële planning wat mij betreft, een echte topper.
Een draam is het systeem om online te werken. Althans...
Een draam is het systeem om online te werken. Althans als je via de Rabobank laptop gaat werken. De eerste sessie hadden wij geen probleem, in de tweede sessie konden alle Rabobank collega's in de cursus niet inloggen via de zakelijke laptop. Kennelijk vanwege beveiliging. Voorkeur is daarom om online sessies via Teams te faciliteiten en niet via Vitero

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond, Joep! We zetten dit intern door. Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Ik had verwacht dat ik de opgedane leerstof meer kon gebruiken in mijn eigen werksituatie. Dit lag absoluut niet aan de docent, wel aan de behandelde stof. De medecursusisten waren alleen met... Ik had verwacht dat ik de opgedane leerstof meer kon gebruiken in mijn eigen werksituatie. Dit lag absoluut niet aan de docent, wel aan de behandelde stof. De medecursusisten waren alleen met compliance bezig. Ik dacht dat deze opleiding meer bedoeld was voor de personen die naast compliance officer meer taken hebben. En hoe je de verschillende taken concreet en 'simpel' kan toepassen.

Reactie NIBE-SVV:

We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.

Milou

Lesinhoud was prima, zou graag meer oefenexamens willen die aansluiten bij het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Milou

Prima opleiding. duidelijk met de filmpjes

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Martijn

Deze opleiding is doordat de docent ziek is nog maar voor de helft voltooid. Een volledige ervaring is op dit moment niet te geven. Ik verwacht dat de 2e dag snel wordt ingepland.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Martijn. We nemen je feedback met ons mee!