Peter

Allereerst ik neem het niemand kwalijk het is mijn eigen probleem. maar daar NIBE-svv niet of nauwelijks reageert op vragen welke voor mij relevant zijn raak ik gedemotiveerd.
Doordat NIBE-svv...
Doordat NIBE-svv niet reageert, verlies ik de energie om mijn overige vragen te stellen en komt er geen opvolging aan mijn les stof ik zie de betaling aan Nibe-svv als een verloren zaak.
Helaas het motiveert mij niet, maar ik ben slechts een nummer.
Voor deze opleiding heb ik de sterren voor de beoordeling beleefd aangehouden.

Vriendelijke groeten,
Peter Dwars
06 36396810

Beste Peter,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen via 035 - 7 506 155. Mijn collega's assisteren je dan graag verder.
Met...
Beste Peter,

Koos

Te vaak lange letterlijke wetteksten zonder aanvullende informatie om de kern te duiden en de materie toegankelijker te maken. Ook regelmatig irritaties door letterlijke herhalingen en taal- en... Te vaak lange letterlijke wetteksten zonder aanvullende informatie om de kern te duiden en de materie toegankelijker te maken. Ook regelmatig irritaties door letterlijke herhalingen en taal- en grammaticafouten.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Koos. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

De vragen sluiten niet goed aan bij het examen omdat ze te simpel zijn. Examen stelt ingewikkelde vragen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Maaike

Wijze van aanbieden is prima, maar het is wel veel te uitgebreid en zaken die nagenoeg nooit voorkomen worden gevraagd. Het mag wat mij betreft wat compacter en meer praktijkgericht

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Maaike! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Harvey

Ik vind de leeromgeving niet zo vriendelijk vergeleken met een leeromgeving voor wft. De uitleg van een rekensom is vaak niet compleet, in de studieboek staat er een rekenfout. De service voor een... Ik vind de leeromgeving niet zo vriendelijk vergeleken met een leeromgeving voor wft. De uitleg van een rekensom is vaak niet compleet, in de studieboek staat er een rekenfout. De service voor een examentraining is ook niet vriendelijk wat vaak niet doorgaat. Ik kreeg een examentraining voor leven ipv transport waardoor ik weer moest bellen. De examentraining zou in februari zijn maar ik had de keuze of de week erop de examentraining of 4 maanden later. Gezien de leeromgeving maar een jaar geldig is, is dit totaal niet optimaal en vriendelijk.

Donna

Wft Basis was goed te doen doordat er e-learnings bij zaten. Wft Schade Particulier daarintegen niet. De stof vond ik niet voldoende overeenkomen met de examens. Toen ik met mijn hoofd in het haar... Wft Basis was goed te doen doordat er e-learnings bij zaten. Wft Schade Particulier daarintegen niet. De stof vond ik niet voldoende overeenkomen met de examens. Toen ik met mijn hoofd in het haar zat heb ik contact opgenomen en gevraagd om hulp. Er was niet echt iets anders mogelijk volgens de klantenservice/adviseurs dus kwam er op neer dat ik zelf maar moest kijken, of ik kon mijn digitale leraar contacteren. Hier had ik helaas ook niet zo veel aan, geen tips o.i.d. Uiteindelijk maar overgestapt naar Lindenhaeghe.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Donna! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Karin

De opleiding inleiding Zakelijke kredietverlening bestaat uit 2 leerboeken. In de digitale leeromgeving wordt maar 1 boek meegenomen. Waar de meeste examenvragen (boek 2) over gaan dat vind je niet... De opleiding inleiding Zakelijke kredietverlening bestaat uit 2 leerboeken. In de digitale leeromgeving wordt maar 1 boek meegenomen. Waar de meeste examenvragen (boek 2) over gaan dat vind je niet terug in de leeromgeving. Dus geen oefenvragen en examentrainingen over het belangrijkste boel. Ik betaal notabene voor de digitale leeromgeving en niet alleen voor een boek. Online wordt dan aangegeven je bent klaar voor het examen terwijl ik maar 1 boek had ontvangen en bestudeerd. Dik gezakt natuurlijk. Het 2de boek wordt alsnog toegestuurd maar dan nog kan ik niet digitaal oefenen. Juist daarom kies ik voor deze leermethode.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Karin!
Met vriendelijke...

Petrus

Ik vond de stof prima, ik had de boekvorm, die was goed. Er stonden alleen wat foutjes in het boek en ook een fout of 3 bij de oefen examen vragen. Dat is wel slordig. Dit heb ik aan mijn docent... Ik vond de stof prima, ik had de boekvorm, die was goed. Er stonden alleen wat foutjes in het boek en ook een fout of 3 bij de oefen examen vragen. Dat is wel slordig. Dit heb ik aan mijn docent terug gekoppeld,

Reactie NIBE-SVV:

Fijn dat je de opleiding hebt beoordeeld. Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt!

Reactie NIBE-SVV:

We zijn blij met je positieve feedback!

Door de online cursus heb ik in 1 x mijn examen gehaald. ben tevreden

Reactie NIBE-SVV:

Geweldig dat je je mening met ons hebt gedeeld.