Saskia

Het cursus Materiaal is niet up to date en voor het maken van een datum opdracht moet je veel aannames doen en een niet nuttige inhoudsopgave etc maken . Dat past misschien bij de loi, maar niet bij... Het cursus Materiaal is niet up to date en voor het maken van een datum opdracht moet je veel aannames doen en een niet nuttige inhoudsopgave etc maken . Dat past misschien bij de loi, maar niet bij nibe

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van jouw review, Saskia. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het lesmateriaal. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele... Dank je wel voor het achterlaten van jouw review, Saskia. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het lesmateriaal. We kunnen ons voorstellen dat dit invloed heeft gehad op je algehele ervaring. Excuses voor dit ongemak en bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw aandachtspunten met ons te delen.

Jolanda

De invulling van het examen komt op geen enkel punt overeen met de leeromgeving. De vragen in de memotraining hebben een heel ander karakter en invulling dan het daadwerkelijke examen. Er staan... De invulling van het examen komt op geen enkel punt overeen met de leeromgeving. De vragen in de memotraining hebben een heel ander karakter en invulling dan het daadwerkelijke examen. Er staan zelfs vragen in het examen die niet in het boek voor komen, zoals bijvoorbeeld de aansprakelijkheid van een mede eigenaar bij schade door een dier veroorzaakt bij een mede eigenaar. Dit is ook in eerdere examens voor gekomen.
Tip! Zorg voor proefexamens die dezelfde vraag stelling hebben als de daadwerkelijke examens.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Nanco

Ik ben nog bezig dus vragen zijn onhandig

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Veel spelfouten in de lesstof. Erg slordig.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Volgensmij was het vd zomer, weet niet meer precies

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback!

Corine

De opleiding bestaat uit twee lesdagen. De tweede lesdag is pas gistermiddag, de dag voor de lesdag geannuleerd. Dit is erg kort van tevoren. Om de CFP punten te behalen dient de tweede lesdag nog... De opleiding bestaat uit twee lesdagen. De tweede lesdag is pas gistermiddag, de dag voor de lesdag geannuleerd. Dit is erg kort van tevoren. Om de CFP punten te behalen dient de tweede lesdag nog dit jaar te worden ingehaald. Ik hoop dat het NIBE wel snel met een aantal alternatieve data komt omdat dit een drukke periode is met volle agenda. De eerste lesdag vond ik teleurstellend omdat de docent zonder camera wilde werken en we alleen konden luisteren. Pas na aandringen deed hij de camera aan en konden we elkaar zien. Het kwam onprofessioneel over en niet van deze tijd. De docent heeft de hele middag besteed aan één onderwerp waar naar mijn mening te diep op in werd gegaan waardoor het een lange middag werd met veel te veel gedetailleerde informatie waar ik in mijn werk niets mee kan. En waar naar mijn mening ook het grootste deel van de groep ook door afhaakte. Mijn gehele ervaring tot nu toe is dus helaas negatief.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Corine. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Desiree

Als jullie mijn PE-punten geven voor een opleiding die niet doorging (ivm ziekte van de docent), ben ik tevreden...

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Desiree! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Marike

Dit is bijzonder. Ik vond dag 1 van de cursus al weinig toevoegen. Ook omdat de omgeving weinig inspirerend was. Maar dag 2 wordt geannulleerd door ziekte van de docent, wat uiteraard kan gebeuren,... Dit is bijzonder. Ik vond dag 1 van de cursus al weinig toevoegen. Ook omdat de omgeving weinig inspirerend was. Maar dag 2 wordt geannulleerd door ziekte van de docent, wat uiteraard kan gebeuren, maar het lesmateriaal is verwijderd en er is nog geen nieuwe datum bekend terwijl mijn agenda wel al gevuld is met andere afspraken en nu komt er een beoordelingsformulier? Nibe regel je zaken!!!

Armina

Het lesmateriaal lijkt in eerste instantie OK maar sluit vaak niet aan bij de (oefen)vragen die gesteld worden, zoals bepaalde definities die niet in het boek zijn opgenomen. Daarnaast versimpelt... Het lesmateriaal lijkt in eerste instantie OK maar sluit vaak niet aan bij de (oefen)vragen die gesteld worden, zoals bepaalde definities die niet in het boek zijn opgenomen. Daarnaast versimpelt het boek definities en berekeningen, terwijl de vragen een veel ingewikeldere toepassing vereisen.

Pieter Cornelis

De eerste trainingsdag van de online training was de docent slecht verstaanbaar. Ik dacht dat het aan mij lag, maar meerdere cursisten gaven dit aan. Met het volume op 100% ging het net. Als dan een... De eerste trainingsdag van de online training was de docent slecht verstaanbaar. Ik dacht dat het aan mij lag, maar meerdere cursisten gaven dit aan. Met het volume op 100% ging het net. Als dan een medecursist iets zei was dat geluid dan weer heel hard odat het volume op de max stond.

De tweede cursusdag was een drama! Ik was weer tijdig ingelogd via het programma Vitero, maar kreeg de sheets niet in beeld. Dit bleek niet aan mij te liggen, maar aan de beveiliging die mijn werkgever op mijn pc heeft gezet. Dit speelde bij 8 van de 12 cursisten aangezien we alle 8 werkzaam zijn bij dezelfde werkgever. De helpdesk bevestigde dit en zei dat NIBE-SVV hiervan op de hoogte is. Als alternatief werd gevraagd in te loggen op telefoon, IPad of privé laptop. Op de telefoon waren de sheets zo klein dat ze niet leesbaar waren, op de IPad werd ik er om de 10 minuten uitgegooid en mijn privé laptop was blijkbaar te langzaam en liep vast. Dit is de laatste keer dat ik een dergelijke training heb gevolgd bij NIBE-SVV.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!