Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NIBE-SVV

Goede opleiding; diepgang en duidelijkheid, die ik verwacht had.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Dank

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...

Irene

De cursus vond ik tegenvallen. Er zat voor mij te weinig diepgang in de materie. Daarbij was het materiaal sterk verouderd. vanaf 2020 zat er geen nieuwe informatie in. De cursusdagen waren... De cursus vond ik tegenvallen. Er zat voor mij te weinig diepgang in de materie. Daarbij was het materiaal sterk verouderd. vanaf 2020 zat er geen nieuwe informatie in. De cursusdagen waren betrekkelijk kort (van 10 tot max 4 uur). De cursus is vrij duur, in totaal meer dan EUR 2.500,-. Voor twee cursusdagen van 5 uur voor die prijs mag je meer verwachten. Meer diepgang, actuele informatie, beter lesmateriaal met bijv. actuele artikelen), en meer op de praktijk gericht. Ik vond het echt jammer.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen, Irene! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te... Het spijt ons te lezen over je ervaringen, Irene! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Petra

Jammer dat er nooit opleidingen worden aangeboden in Zwolle of Groningen (of ergens anders in het noorden) voor de letselschadepraktijk

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, Petra. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, Petra. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Pieter

Goede training

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Pieter! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

carsten

Ik heb de examentraining als zeer prettig ervaren.

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Carsten! Bedankt voor je beoordeling.

Sierk

Goede leraar. Top gedaan!

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Sierk. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Romy

Lesinhoud totaal geen afspiegel op examen.
Wat hebben sociale voorzieningen te maken met zakelijke kredietverlening?
Bied wat meer context bij de vragen ivp zonder enige context een...
Lesinhoud totaal geen afspiegel op examen.
Wat hebben sociale voorzieningen te maken met zakelijke kredietverlening?
Bied wat meer context bij de vragen ivp zonder enige context een vraag stellen.
Meer een begrijpend lezen tentamen dan het testen van kennis helaas. Voor mij nooit meer Nibe.
Mijn hele studie op de universiteit was beter te doen dan dit examen.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent, Romy! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in... Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent, Romy! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Ellen

Trainers waren alle 3 goed, kende de materie en konden die goed overragen op de groep.
Echter, de inhoud van de introductietraining had naar mijn idee meer inhoudelijk mogen zijn. Ik vind het echt heel jammer dat een kwart gaat over communicatietraining. Alhoewel dit een cruciaal onderdeel is van de compliance rol is dit niet waar ik de training voor ben gestart, dat was inzicht krijgen in de materie waar een compliance officer mee van doen heeft.