Arjen

Locatie is oké(ig) maar zonder ziel. Lunch is dan wel weer goed.
Lesmateriaal is twijfelachtig; Matig genederlandst, saai en deels achterhaald.
Docente is ronduit geweldig, topper!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback. We nemen dit intern met ons mee.

Mauricee

Goede informatie in relatie tot praktijk gevallen.
Makkelijk leesbaar en toegankelijke informatie.
In algemeen prettige modules om door te nemen

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen, Mauricee! Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Een man met kennis. Het gaat wel erg snel en veel informatie.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen. Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

De eerste les vond ik het beste aansluiten op de praktijk. Vooral de laatste les was heel veel theorie. Ik had verwacht nog wat handvaten te krijgen hoe om te gaan met whiplash en lage impact... De eerste les vond ik het beste aansluiten op de praktijk. Vooral de laatste les was heel veel theorie. Ik had verwacht nog wat handvaten te krijgen hoe om te gaan met whiplash en lage impact aanrijding

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te lezen. Bedankt voor je feedback.

Yvonne

De locatie bij Utrecht leverde op donderdag veel fileproblematiek op. De bereikbaarheid met OV is niet goed, dus bijna verplicht met de auto te gaan. Verder was de lunch oké en andere faciliteiten... De locatie bij Utrecht leverde op donderdag veel fileproblematiek op. De bereikbaarheid met OV is niet goed, dus bijna verplicht met de auto te gaan. Verder was de lunch oké en andere faciliteiten ook. De opleiding en het examen sloten qua inhoud erg goed aan bij het vak. Docenten zijn erg bekwaam.

Reactie NIBE-SVV:

We nemen je feedback hierover intern met ons mee, Yvonne! Bedankt voor je feedback.

Hans

De lesinhoud sluit goed aan op de actuele onderwerpen binnen onze sector.

De vragen vormen af en toe nog een "instinkertje" waardoor leesvaardigheid invloed heeft op uitslag.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen. Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Het is in mijn ogen iets teveel aan bijgevoegde informatie. Het zou prettig zijn als de lesinhoud de belangrijkste punten zou aangeven en de bijgevoegde informatie meer ter informatie is.

Reactie NIBE-SVV:

We nemen je feedback intern met ons mee wat betreft de lesinhoud. Bedankt voor je feedback.

Mariëlle

De lesinhoud en het lesmateriaal is prima. Het is alleen jammer dat het examen niet aansluit bij de examentraining. De examentraining is gebaseerd op multiple choice vragen en je krijgt een examen... De lesinhoud en het lesmateriaal is prima. Het is alleen jammer dat het examen niet aansluit bij de examentraining. De examentraining is gebaseerd op multiple choice vragen en je krijgt een examen met ook open vragen. Hierin had ik graag ook getraind willen worden.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je fit aangeeft, Mariëlle! We nemen dit intern met ons mee. Bedankt voor je feedback.

Antonius Adrianus

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen. Bedankt voor je feedback.
NIBE-SVV

Ik vind het lesmateriaal van toegevoegde waarde. Echter de toets is een belasting die niet noodzakelijk is om de lesstof tot je te nemen. Wellicht zou je op basis van interactiviteit (in de... Ik vind het lesmateriaal van toegevoegde waarde. Echter de toets is een belasting die niet noodzakelijk is om de lesstof tot je te nemen. Wellicht zou je op basis van interactiviteit (in de voortgang van de lesstof) effectiever kunnen toetsen en als alles doorlopen is het net ophalen met een afsluitende casus.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor je feedback.