NIBE-SVV

Te veel overbodige tekst in vergelijking met andere cursussen, ik mis eigenlijk de daadwerkelijk zaken waar je als letselschadebehandelaar direct mee te maken krijgt

Edwin

Niet werk relevant, kost veel tijd naast een baan van 50 uur in de week.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Edwin!
NIBE-SVV

Het viel mij op dat er wel fouten in de tekst stonden en examens. Verder zou het fijn zijn als je de training op zowel je zakelijk als prive account kan volgen.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Marcel

Cursusdag geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen! Dus kon weer naar huis....

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Wat jammer om te horen dat je hier niet over geïnformeerd bent en je voor niks onderweg bent geweest. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
NIBE-SVV

Lesinhoud niet accuraat met het werkelijke examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Karin

Ik ben erg ontevreden. De online leeromgeving bestond uit 1 boek terwijl achteraf blijkt dat er 2 boeken behoren bij de lesstof van inleiding zakelijke kredietverlening. In alle online... Ik ben erg ontevreden. De online leeromgeving bestond uit 1 boek terwijl achteraf blijkt dat er 2 boeken behoren bij de lesstof van inleiding zakelijke kredietverlening. In alle online toetsen/vragen en oefenexamens is maar 1 boek opgenomen. Ik kreeg zelfs de melding dat ik klaar was voor het examen terwijl het examen met name over boek 2 die niet opgenomen is online. Doordat ik boek 2 niet had ontvangen ben ik gezakt voor het examen terwijl ik dacht alles meer dan voldoende bestudeerd te hebben. Ik verwacht van een online training dat ik ook online de volledige stof tot me kan nemen.

Beste Karin,
Beste Karin,
Wat jammer om te lezen over je ervaring. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Marlies

Ik heb eerder een online studie gedaan via Hoffelijk, dat was overzichtelijker, makkelijker te volgen en er was ook meer uitleg beschikbaar. Ik mis een stukje verdieping binnen dit platform en ook... Ik heb eerder een online studie gedaan via Hoffelijk, dat was overzichtelijker, makkelijker te volgen en er was ook meer uitleg beschikbaar. Ik mis een stukje verdieping binnen dit platform en ook het voorlezen van de tekst bijv. tijdens het lezen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Marlies! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Stefan

Het aantal oefenvragen/ oefen examens vond ik beperkt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Stefan! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Stefan! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
NIBE-SVV

Duidelijke lesstof, alleen jammer dat de vragen behorende bij de stof niet geheel vergelijkend zijn met de examenvragen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Alleen online versie gevolgd, dit is een fijne leeromgeving. De memo training zou uitgebreider mogen zijn met meer casussen en meer vragen. Ondanks de instelling geeft deze weinig vragen.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen. Bedankt voor je review!