Yvonne

Ik vond dat er best veel typefouten/spellingsfouten in de tekst zaten. dat irriteert soms. Ik had het idee dat er veel geknipt en geplakt" was met de teksten bijv in een casus bij de oefenexamens... Ik vond dat er best veel typefouten/spellingsfouten in de tekst zaten. dat irriteert soms. Ik had het idee dat er veel geknipt en geplakt" was met de teksten bijv in een casus bij de oefenexamens gaat het over Erik en in de antwoorden over Paul... Ik ben begin maart begonnen met leren en heel veel linkjes, die naar documenten verwezen werkten niet meer, ik kon de aanvulling niet meer lezen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Yvonne! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
NIBE-SVV

Positief over de lesinhoud, het lesmateriaal en de online begeleiding en update over de voortgang. Opleiding houdt je scherp in het geven van beleggingsadvies naar klanten toe en jullie zijn echte... Positief over de lesinhoud, het lesmateriaal en de online begeleiding en update over de voortgang. Opleiding houdt je scherp in het geven van beleggingsadvies naar klanten toe en jullie zijn echte professionals.

Reactie NIBE-SVV:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
NIBE-SVV

De opleiding sluit op sommige vlakken niet helemaal aan op wat er gevraagd wordt in het examen. Een hoofdstuk over cybersecurity heb ik bijvoorbeeld niet terug kunnen vinden terwijl deze wel in het... De opleiding sluit op sommige vlakken niet helemaal aan op wat er gevraagd wordt in het examen. Een hoofdstuk over cybersecurity heb ik bijvoorbeeld niet terug kunnen vinden terwijl deze wel in het examen komt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Petra Paula

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review, Petra Paula!

Bianca

x

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Bianca!

Jan

Modegevoelige stof; ik bedoel teveel aandacht voor crypto; te weinig voor de beleggingen waar het meeste in belegd wordt. De opleiding zou meer moeten passen bij de "echte" beleggingsomgeving en... Modegevoelige stof; ik bedoel teveel aandacht voor crypto; te weinig voor de beleggingen waar het meeste in belegd wordt. De opleiding zou meer moeten passen bij de "echte" beleggingsomgeving en waar werkelijk het meeste geld in wordt geïnvesteerd.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Edward

Het concept van de training is goed. Veel afwisseling in lessen en de kracht zit hem in de wisseling van de docenten die ieder op zijn/haar eigen wijze en overtuiging de tijd neemt om kennis aan de... Het concept van de training is goed. Veel afwisseling in lessen en de kracht zit hem in de wisseling van de docenten die ieder op zijn/haar eigen wijze en overtuiging de tijd neemt om kennis aan de cursisten over te dragen. De mix van verzekeraar/belangenbehartiger maakt deze cursus weer interessant, ook qua netwerken.
Examen zelf (de vragen in het aansprakelijkheidsexamen zijn vervelend gesteld. Daar kan best een frisse wind door. Dat leverde wel stress op tijdens het doen van het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
NIBE-SVV

Docent en lokatie waren prima. De digitale leeromgeving onduidelijk.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Goede en leervolle begeleiding

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Katja

Over het algemeen een positieve ervaring over de opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review, Katja!