NIBE-SVV

Online leeromgeving: makkelijk toegankelijk, goeie opbouw van de e-learning en daarmee ook de onderwerpen. De e-learning is aan te bevelen als instap op het onderwerp, voor diegene die nog niet kaas... Online leeromgeving: makkelijk toegankelijk, goeie opbouw van de e-learning en daarmee ook de onderwerpen. De e-learning is aan te bevelen als instap op het onderwerp, voor diegene die nog niet kaas hebben gegeten van het thema. De voorbeelden zijn ook goed gekozen. Toets vragen ook goed, wellicht aan te bevelen de eindtoetsvragen anders te maken en niet 1:1 uit de afsluitende secties over te nemen.

Reactie NIBE-SVV:

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

Fijne online leeromgeving

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee, Jordy! Bedankt voor je beoordeling.
NIBE-SVV

De opleiding e-learning is heel slecht in vergelijking met bv Lindenhaegh. Bij jullie heb je het idee dat ze niet willen dat je slaagt. Veel fouten in antwoorden waardoor je heel onzeker wordt. Ik... De opleiding e-learning is heel slecht in vergelijking met bv Lindenhaegh. Bij jullie heb je het idee dat ze niet willen dat je slaagt. Veel fouten in antwoorden waardoor je heel onzeker wordt. Ik zal niemand adviseren het bij jullie te doen

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Met...

Diyab

Hele slechte docent, eerste uur is hij bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Vervolgens gaat hij er vanuit dat iedereen een expert is in het lezen van balansen en VLIEGT door het studie boekje. Hele slechte docent, eerste uur is hij bezig zichzelf de hemel in te prijzen. Vervolgens gaat hij er vanuit dat iedereen een expert is in het lezen van balansen en VLIEGT door het studie boekje.
Er was geen presentatie en geen agenda in de onderwerpen die besproken zouden worden.
de opleider zou goed in zijn vak zijn, maar les geven is niet voor hem bestemd.

Reactie NIBE-SVV:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review, Diyab!
Met vriendelijke...

Maikel

Heel veel fouten in de lesstof en examentrainingen.
Bij opmerkingen werd ik afgescheept met een standaardmailtje.
Docent reageert heel traag op vragen.
Daarnaast ben (en wordt ik nog...
Heel veel fouten in de lesstof en examentrainingen.
Bij opmerkingen werd ik afgescheept met een standaardmailtje.
Docent reageert heel traag op vragen.
Daarnaast ben (en wordt ik nog steeds) bestookt met spookfacturen.
Nooit meer nibe.

Reactie NIBE-SVV:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding, Maikel. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding, Maikel. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Angelika

In principe is prima. Ik heb het met een hoge cijfer gehaald maar ik vind persoonlijk dan een andere opleidingsinstituut veel betere/slimmer voorbereiding aanbiedt. Voor mij zou een paar... In principe is prima. Ik heb het met een hoge cijfer gehaald maar ik vind persoonlijk dan een andere opleidingsinstituut veel betere/slimmer voorbereiding aanbiedt. Voor mij zou een paar oefenexamens en samenvatting van leer stofvoldoende moeten zijn om het examen te halen. Oefenexamens helaas ontbraken.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Angelika! We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Jolanda

Alles moeilijk omschreven zowel in de boeken en online. Leerstof verder opgepakt via Lindehaeghe.
Onderdelen in leerstof is voor 80% niet van toepassing op mijn werk..

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien, Jolanda. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
NIBE-SVV

Wft-PE Adviseur Inkomen sluit eigenlijk niet aan bij mijn beroepspraktijk. Ik wil dit diploma wel graag behouden maar merk dat de materie me niet echt boeit en daarom ben ik ook niet in één keer... Wft-PE Adviseur Inkomen sluit eigenlijk niet aan bij mijn beroepspraktijk. Ik wil dit diploma wel graag behouden maar merk dat de materie me niet echt boeit en daarom ben ik ook niet in één keer geslaagd. Dus de scores van mijn beoordeling ligt meer aan mezelf dan aan NIBE-SVV. Verder moet ik wel opmerken dat ik eerder via Hoffelijk/Lindehaeghe de online training modules heb gevolgd en deze omgeving meer klantvriendelijk werkt. Inhoud van de training komt wel overeen qua materiaal. Het is meer de look en feel en de gebruiksvriendelijkheid op verschillende apparaten. Deze training is eigenlijk alleen te volgen op een laptop/desktop en niet op een mobiel of tablet.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Toon

Lesmateriaal was hopeloos verouderd. Om de haverklap kwam ik wet- en regelgeving tegen die al lang niet meer bestond. Toen ik merkte dat ik informatie probeerde te onthouden die niet meer van... Lesmateriaal was hopeloos verouderd. Om de haverklap kwam ik wet- en regelgeving tegen die al lang niet meer bestond. Toen ik merkte dat ik informatie probeerde te onthouden die niet meer van toepassing was, ben ik gestopt.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Wat jammer om te lezen dat je gestopt bent. We gaan je feedback intern met ons meenemen!