Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Jeanette

Ik vind het zeer jammer dat op het examenlocatie in breda geen voorzieningen in het gebouw zelf zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen, Jeanette! Bedankt voor je beoordeling.

Yvonne

Duidelijke e-learning waarmee ik weer helemaal up to date ben.
Ik vind de online e-learning altijd erg prettig, vooral ook door de proef examenvragen en memory trainer.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de e-learning.
NIBE-SVV

Diepgang van het lesmateriaal is precies wat ik nodig had om de essentie top of mind te hebben.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Karen

Heb e-learning gevolgd. Kwalitatief goede, toegankelijke, actuele tekst met aandacht voor praktijk. Vlot te doorlopen.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Marinus Cornelis Philippus

Inhoud en opzet sluiten prima aan bij de praktijk......

Reactie NIBE-SVV:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Gabrielle

Vooral de docent was heel kundig en behandelde precies wat ik nodig had om de gat tussen mijn eigen kennis / studie vs. het examen te dichten. Dank!

Reactie NIBE-SVV:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.

Joey

Lesinhoud is perfect.
Communicatie is perfect.

Ik vind de oefenvragen helaas zeer beperkt. Daarnaast vind ik de oefentoetsen niet aansluiten op de vorm van het echt examen.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Mariska

Inmiddels 3 van de 4 dagen van deze cursus afgerond. Helaas weinig nieuws geleerd. De 2de dag in het geheel niets geleerd. Ik ben naast letselschadeadvocaat ook arbeidsrechtadvocaat en behandel ook... Inmiddels 3 van de 4 dagen van deze cursus afgerond. Helaas weinig nieuws geleerd. De 2de dag in het geheel niets geleerd. Ik ben naast letselschadeadvocaat ook arbeidsrechtadvocaat en behandel ook zaken op gebied van sociaal zekerheidsrecht. De 2de dag van de cursus was erg algemeen op gebied van arbeidsrecht, sociaal zekerheidsrecht en de verplichtingen van werkgever en werknemer tijdens arbeidsongeschiktheid. Ik heb er spijt van dat ik niet heb geïnformeerd of ik hier geen vrijstelling voor kon krijgen.
Vandaag - de 3de dag - vond ik erg veel overlap met de cursus medische aspecten en vanwege mijn kennis op gebied van arbeidsongeschiktheid / arbeidsrecht verder ook weinig nieuws. Kortom: teleurstellend dat 3 toch kostbare cursusdagen voor mij niet het gewenste niveau hadden.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat je niks nieuws hebt geleerd, Mariska! We nemen je feedback intern met ons mee.

Daniëlle

Interessant, goede docent, te dure parkeergelegenheid

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed om te lezen, Daniëlle! Verder zetten we je feedback over de parkeergelegenheid intern door.