Scheir Jacques

Zijn tevreden ,alles verliep zoals afgesproken.

Patrie

Top plaatsing top verkoper

Joren Hannes

Zeer aangename en correcte mensen. Een plezier om met jullie samen te werken.

Suzy

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe trap. Gemakkelijk te onderhouden. Bekwame werknemers die hun vak kennen.

Madereel Jelle

Aangenaam in omgang en kwaliteits werk.

Joke

Zeer professioneel, vriendelijke plaatsers, mooi afgewerkt

Drybooms-Henssen

Zeer positief. De werkmannen hebben veel eer in hun werk en doen er alles aan om een mooi resultaat af te leveren ook al is dit zaken vereist die de verkoper mogelijk gemist heeft.

BU

Helaas na veel goede aanbevelingen trap laten plaatsen maar ten zeerste teleurgesteld. Eerst hun afspraak met afbetalingsplan veranderd. Daarna trap geplaatst met een deel tot voorbij mijn... Helaas na veel goede aanbevelingen trap laten plaatsen maar ten zeerste teleurgesteld. Eerst hun afspraak met afbetalingsplan veranderd. Daarna trap geplaatst met een deel tot voorbij mijn binnendeur en geen oplossing aangeboden dat ons tevreden stelt. Deuken en gaten worden volgens hun opgelost met verven... Veel gepraat maar weinig oplossing

Reactie NEWstairs BE:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u teleurgesteld bent. We hebben de situatie samen met u in kaart gebracht en zoals u nu weet wordt het probleem opgelost.
Onze excuses voor het ongemak,...
Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat we u na het oplossen van het probleem tevreden hebben gesteld.
Team NEWstairs

Van Leugenhaege

Top afwerking en vakmensen.

Linda Franssens

Goede service,klantvriendelijk, en efficiënt in werk