Muyshondt Steven

Mooi werk

Cafe ingrid davy

Zeer goed

J. Hannon

Onze gerenoveerde trap ziet er prachtig uit. De werken zijn vlot en vakkundig uitgevoerd geweest. Enig minpuntje is dat de trapwangen, die we vooraf wit hadden geverfd, hier en daar een lichte... Onze gerenoveerde trap ziet er prachtig uit. De werken zijn vlot en vakkundig uitgevoerd geweest. Enig minpuntje is dat de trapwangen, die we vooraf wit hadden geverfd, hier en daar een lichte beschadiging hadden opgelopen. Gelukkig was dit snel geretoucheerd.

Jamar marina

Top bedrijf, top werknemers, alles mooi afgewerkt, ben heel tevreden, en is prachtig mooi.

SR

Mooi werk afgeleverd. Vriendelijke werkmannen.

particulier

Trap terug als nieuw

Van den heuvel

Onze trap is sinds deze week afgewerkt. Super vriendelijke werkmannen en hebben ook alles mooi afgewerkt! Echter zien we nu in ons wit paneel aan de buitenkant van de trap dat daar een vlek opzit... Onze trap is sinds deze week afgewerkt. Super vriendelijke werkmannen en hebben ook alles mooi afgewerkt! Echter zien we nu in ons wit paneel aan de buitenkant van de trap dat daar een vlek opzit die er met gewoon afwassen niet uitgaat. Dit valt Super hars op omdat het licht er nog eens op schijnt. Ik hoop hier nog een oplossing voor te krijgen want dit gaat ons blijven irriteren.

Dit bedrijf heeft mij in de zak gezet. Zij hebben mij een orderbevestiging laten tekenen ipv een offerte!! Waaruit bleek dat je enkel de orderbevestiging kon annuleren door 21% van het totale bedrag... Dit bedrijf heeft mij in de zak gezet. Zij hebben mij een orderbevestiging laten tekenen ipv een offerte!! Waaruit bleek dat je enkel de orderbevestiging kon annuleren door 21% van het totale bedrag te betalen. Ze zijn ook heel duur tov van het materiaal dat ze gebruiken.

Reactie NEWstairs BE:

Beste,
Beste,
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Er zijn helaas inderdaad kosten verbonden aan de annulering van een opdracht. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat uiteraard graag.
Vriendelijke groet.
Team NEWstairs