X

Trap werd niet naar behoren afgewerkt, maar werd aangekaart en ze hebben beloofd om het nu wel te komen doen. Van plaatsing zelf zeer tevreden, hadden tijd tekort maar zijn een dag extra gekomen... Trap werd niet naar behoren afgewerkt, maar werd aangekaart en ze hebben beloofd om het nu wel te komen doen. Van plaatsing zelf zeer tevreden, hadden tijd tekort maar zijn een dag extra gekomen zodat het toch in orde was. Goede kwaliteit!

Provoost

Goede en vlotte werking.

De Valck Petit-Jean

Correct en professioneel, ook dadelijk akkoord met het aanpassen van wat niet was gedaan (spijlen bovenaan de trap ontbraken)
Vriendelijke arbeiders en goed op de hoogte van hun werk en zeer...
Vriendelijke arbeiders en goed op de hoogte van hun werk en zeer handig in het vinden van oplossingen

Griffet - Pillet

Newstairs was top. Plaatsing dik oke. Voor de trapleuning en ballustrade kwam de firma Intec, helaas is er een beschadiging aan de leuning die ze gingen komen retouseren, dit is tot op heden nog... Newstairs was top. Plaatsing dik oke. Voor de trapleuning en ballustrade kwam de firma Intec, helaas is er een beschadiging aan de leuning die ze gingen komen retouseren, dit is tot op heden nog steeds niet gebeurt, ze laten niks meer van zich horen ook. Spijtig dat het zo moet lopen, anders een dikke pluim voor jullie bedrijf.

Swaelen Paul

Gewoon super !

Carine Lahou

Heel vriendelijk en begripvol personeel, de trap en de leuningen en de rsv leuning zijn prachtig en met liefde gemaakt. Stukje voor stukje en een mooi resultaat. Ik geniet er elke dag van. Ik bedank... Heel vriendelijk en begripvol personeel, de trap en de leuningen en de rsv leuning zijn prachtig en met liefde gemaakt. Stukje voor stukje en een mooi resultaat. Ik geniet er elke dag van. Ik bedank jullie allemaal van harte.

Pieter-Jan De Lombaerde

Super

Karel De Troch

TOP TOP TOP

Rens Luc

Heel gemoedelijk, vriendelijk en met veel vakmanschap

Peeters marleen

Zeer vriendelijke mensen ,zowel vertegenwoordiger als werkmannen.. alles netjes afgewerkt en voor elk probleem een oplossing. Topkwaliteit.