Verelst Berlinda

Prima service, alles heel netjes afgewerkt, alles proper afgewerkt. Heel erg tevreden

Van doren eddy.vandoren@telenet.be

Zijn vakmannen.

Rebecca Depoorter

Het eerste contact met was zeer positief. We kregen voldoende uitleg en er werd meegedacht over de soort trap en hoe installeren. De communicatie daarna verliep vlot en mails werden binnen redelijke... Het eerste contact met was zeer positief. We kregen voldoende uitleg en er werd meegedacht over de soort trap en hoe installeren. De communicatie daarna verliep vlot en mails werden binnen redelijke termijn behandeld. Tijdens de plaatsing van de trap is er wel iets mislopen waardoor wij nu met een gat zitten die zeker 1 meter groter is dan dat het zou moeten zijn.

Van den Bosch Ria

Professionele mensen, mooie afwerking , ben zeer tevreden met het eindresultaat

wilhemina

Zeer verzogde afwerking

Beckers - Roofthooft

Een open communicatie, correcte opvolging, vriendelijkheid en monteurs die nauwgezet te werk gingen, zo hebben wij New Stairs ervaren met als resultaat een fijne samenwerking en een zeer tevreden... Een open communicatie, correcte opvolging, vriendelijkheid en monteurs die nauwgezet te werk gingen, zo hebben wij New Stairs ervaren met als resultaat een fijne samenwerking en een zeer tevreden klant.

Van vlierberghe rony.DeStaelen Karina

Zeer tevreden personeel heel vriendelijk

Tim BREUSEGEM

Vlot, correcte prijs en goede communicatie

Gilbert Emmers

Superbedrijf alles netjes en op tijd geplaatst

Buttiens Jo

Alles volgens afspraak. Spijtig dat er geen oplossing was voor de leuning.