Yorick Swenne

Wij zijn zeer tevreden over de trap qua looks en afwerking. Wat we een beetje jammer vinden is dat we nog steeds wachten op een offerte voor de trap verder af te werken want de onderkant van het... Wij zijn zeer tevreden over de trap qua looks en afwerking. Wat we een beetje jammer vinden is dat we nog steeds wachten op een offerte voor de trap verder af te werken want de onderkant van het eerste deel trap is jammer genoeg niet toegemaakt en we dachten dat dit wel in de prijs inbegrepen zat. Ondertussen zijn we al enkele weken verder en er zijn enkele trappen die nogal redelijk kraken en we wilden vragen of dit normaal is.

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend dat er ergens iets mis is gegaan in de communicatie.
Ik heb u een email gestuurd om het op te lossen!
Vriendelijke...
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review!
Wat vervelend dat er ergens iets mis is gegaan in de communicatie.
Ik heb u een email gestuurd om het op te lossen!
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs

Stefan Segers

Super Service

De winter

Zeer goede ervaring

Smits Kelly

Super tevreden! Vlotte communicatie, mooie afwerking, top vakmanschap!

Leemans ivo

Heel mooi werk!
Alleen de tijd om het plaatsen was veel te lang. Van half januari tot einde maart!

Lothist cathy

Het werk dat de werkmannen hebben gepresteerd geven ons een grote voldoening en daarvoor zouden we ze graag willen bedanken. De trap die ze hebben geplaatst is heel mooi en we zouden ze nog eens... Het werk dat de werkmannen hebben gepresteerd geven ons een grote voldoening en daarvoor zouden we ze graag willen bedanken. De trap die ze hebben geplaatst is heel mooi en we zouden ze nog eens willen bedanken om altijd met een glimlach te werken ook als waren het moeilijke tijden.

Goedemorgen Cathy,
Wat ontzettend lief! Heel leuk om te horen.
Ik ga het doorgeven aan de monteurs!
Veel plezier van jullie NEWstairs trap.
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs

Zwetsloot

Vanmorgen voor 8 uur waren de heren van newstairs hier.. onze trap is super mooi geworden.. erg blij mee

Nancy Moorees

Contact verliep vlot en duidelijk. Plaatsing professioneel, vriendelijk personeel. Misverstand rond plaatsing trapleuning. Was me niet gezegd dat dit door een andere firma zou gebeuren. Maar is... Contact verliep vlot en duidelijk. Plaatsing professioneel, vriendelijk personeel. Misverstand rond plaatsing trapleuning. Was me niet gezegd dat dit door een andere firma zou gebeuren. Maar is vlekkeloos verlopen eens dit misverstand was opgelost.

Ronny Vanderstricht

Zeer goed, lang op voorhand de renovatie ingepland, stipt op die dag begonnen met de werken, en binnen de voorziene tijd afgewerkt. Zeer mooi en kwalitietsvol werk geleverd

Reactie NEWstairs BE:

Wat fijn om te horen. Bedankt voor het compliment!
Heel veel plezier met jouw NEWstairs trap!