Remi leenders

Topfirma, vriendelijke mensen, kwaliteit van afwerking = professioneel

Mitch Schouteden

Werkte snel, proper en knap gedaan! Heel tevreden over alles!

Pittomvils Marc

Komen afspraken na en gebruiken en leveren kwaliteit.

Mieke Van Hoyweghen

Perfect

Hilde de Nijs

Heel klantgericht, prijs-kwaliteit, vlotte service

Heidi

Heel mooi afgewerkt en vriendelijke werkmensen.

Bossuyt

Trap oké zeer tevreden maar na vraag om onze hal boven mee te nemen zoals onze trap werd niet vermeld dat dit plastic ging zijn inplaats van hout grote ontgoocheling want kraakt veel meer dan hout... Trap oké zeer tevreden maar na vraag om onze hal boven mee te nemen zoals onze trap werd niet vermeld dat dit plastic ging zijn inplaats van hout grote ontgoocheling want kraakt veel meer dan hout en prijs dan ook wel heel duur .eerst veel reclame nu grote twijfels.

Reactie NEWstairs BE:

Bedankt voor uw reactie. Inmiddels hebben we contact gehad en zijn we samen op zoek naar een passende oplossing om alles naar tevredenheid op te lossen.
Team NEWstairs

Bart Bendels

Zeer positieve ervaring met Newstairs op alle gebied: conform de gemaakte afspraken, kwaliteitsvol product, zeer professioneel geplaatst door echte vakmannen.
Ook toen er een beschadiging aan...
Ook toen er een beschadiging aan de trap was doordat wij er een zware hamer hadden laten opvallen, volstond één telefoontje naar Newstairs en kwamen ze het beschadigde deel volledig kosteloos repareren. Dus ook wat de dienst na verkoop betreft voor ons echt top!

NEWstairs

Goede service