Bogaert Van den Bossche

Tijdig ter plaatse en goed in afwerking

Sandy

Service, correct in afspraken, kwalitatief materiaal, perfecte mooie uitvoering ...

Niko Roelant

Zeer correcte naleving - mooi geleverd werk - fantastisch resultaat! Zeer betrouwbaar en degelijkr firma.

Newstairs.be

Zeer goed en waren vriendlijk en goede service

Peter S

Geweldige service van A tot Z. De klant en zijn wensen staan centraal van verkoop tot afwerking. Na ondertekening ken je zeer snel de plaatsingsdatum, deze wordt ook gerespecteerd. Tijdens de... Geweldige service van A tot Z. De klant en zijn wensen staan centraal van verkoop tot afwerking. Na ondertekening ken je zeer snel de plaatsingsdatum, deze wordt ook gerespecteerd. Tijdens de plaatsing is er ruimte voor kleine aanpassingen, zonder meerprijs en steeds met de grootste glimlach. Topproduct van een zeer professionele firma!!

Lenie Verhoeven en Mike van Hoef

We zijn zo tevreden over onze eerste nieuwe houten trap, dat de tweede inmiddels ook door NEWstairs is geplaatst. Wat is ook deze trap erg mooi, van goede kwaliteit en precies naar onze wensen. Een... We zijn zo tevreden over onze eerste nieuwe houten trap, dat de tweede inmiddels ook door NEWstairs is geplaatst. Wat is ook deze trap erg mooi, van goede kwaliteit en precies naar onze wensen. Een kundig bedrijf. Complimenten voor de vakman van NEWstairs! Mike en Lenie

Betsy Vaes

Zeer tevreden. Heel mooi en goed afgewerkt

Dankjewel Betsy!
Heel veel plezier van jullie nieuwe trap!
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs

marchal pascale

Heel goede service

Dankjewel Marchal!

Marian Verschuren

Vlot,goede uitleg, installatie verliep probleemloos, netjes afgewerkt

Reactie NEWstairs BE:

Dankjewel voor de mooie complimenten.
Heel veel plezier van jullie NEWstairs trap!