Vandecasteele Nathalie

Heel goede service en sympathieke werknemers

Hilde Speleman

Positief

Goossens

Fijne afwerking vriendelijke mensen

Van Dunnegem

Zeer positieve ervaring van vertegenwoordigerf tot plaatsers

Cucchiara

Zeer betrouwbaar en correct

Simons Roger

Top bedrijf met top afwerking. Ben zeer tevreden met het eindresultaat, zoals voorzien. Doe zo verder.

Soubry

Het is jammer dat het nog een week of langer duurde voor de trapleuning , het was een gevaarlijke situatie zonder die leuning

Joni

Top bedrijf zeer vriendelijk personeel en mooi werk geleverd

I. Tylleman

Heel slechte ervaring. We zijn niet blij met de afwerking van onze trap. Contact met iemand die op het einde zeer onbeleefd en bedreigend is geworden. Daarom had ik vorige week een 1/5 gegeven. Een... Heel slechte ervaring. We zijn niet blij met de afwerking van onze trap. Contact met iemand die op het einde zeer onbeleefd en bedreigend is geworden. Daarom had ik vorige week een 1/5 gegeven. Een paar uurtjes later : telefoon van iemand die mij vraagt wat hij kan doen om mijn punten te veranderen : een flesje wijn, een doosje Merci? Wil dit zeggen dat sommige beoordelingen hieronder "vervalst" zijn? Probeer mij aub niet meer te bellen/berichten - ik ga mijn beoordeling niet veranderen.

Reactie NEWstairs BE:

Beste mevrouw Tylleman,
Beste mevrouw Tylleman,
Wat vervelend dat het contact niet naar wens verlopen is, onze excuses daarvoor. Inmiddels zijn we samen tot een oplossing gekomen. In de tussentijd hebben we aangeboden u iets toe te sturen als tegemoetkoming voor het ongemak. We betreuren het dat u dit anders ervaren heeft.
Nogmaals onze excuses en met vriendelijke groet,
Team NEWstairs

Newstairs