Alles was on orde, zeer correcte afwerking.graag hadden van jullie foto's ontvangen van de oude trap.

Joseph

Alles is heel vlot verlopen, van het opstellen van de offerte tot het plaatsen. Zowel de vertegenwoordiger als de plaatsers waren zeer vriendelijk. Ze zijn de trap komen leveren op de afgesproken... Alles is heel vlot verlopen, van het opstellen van de offerte tot het plaatsen. Zowel de vertegenwoordiger als de plaatsers waren zeer vriendelijk. Ze zijn de trap komen leveren op de afgesproken dag. Mooi en proper werk geleverd.

Leemans -Vereycken Privé

Heel tevreden en correct met alles

Thaïs Gyselinck

Correcte levering en plaatsing. Mooie afwerking en alles werd heel proper achtergelaten. Vriendelijk en heel beleefd personeel. Zo,n service kom je zelden tegen. Een zeer positieve ervaring waar ik... Correcte levering en plaatsing. Mooie afwerking en alles werd heel proper achtergelaten. Vriendelijk en heel beleefd personeel. Zo,n service kom je zelden tegen. Een zeer positieve ervaring waar ik geen enkel minpunt van kan aanhalen wat in deze tijd zeldzaam is. Deze firma is het aanprijzen echt waard.

Xavier Roels

Vlotte service en plaatsing door vakmensen.

Jos S.

Correct en kwalitatief

Jenny claes

Top service, ook zeer correcte en propere plaatsing.
Alleen spijtig dat ze ons niet kennen of niet willen kennen, als wij andere eventuele klanten aanraden om met jullie in zee te gaan.

Vanthienen LUc

Over het algemeen goed.
Enkel de afwerking, het opkitten van de trap was minder goed enop sommige plaatsen niet gedaan.

Reactie NEWstairs BE:

Beste Luc,
Beste Luc,
Bedankt voor deze feedback. We hebben telefonisch contact gehad en inmiddels is het verholpen. We zullen dit als aandachtspunt doorgeven aan onze collega’s. We wensen u nog veel plezier van uw NEWstairs trap.
Team NEWstairs

Hanife Karaoglu