Vandoorne johnny

Zeer tevreden goed en proper afgewerkt

Mario Demets

Heel mooie afwerking en resultaat. Uiteindelijke tijdsbesteding kan afwijken van oorspronkelijke planning.

Robin Charlier

De installatie ging vlot

Vermeulen Nicole

Fantastisch werk geleverd. Het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. De werkmannen waren stipt op tijd, vriendelijk en werkten heel netjes. Wij bevelen Newstairs zeker aan.

Luc

Traprenovatie: Niets op aan te merken, zeer vriendelijke werknemers, mooi afgewerkt, alle wensen zijn vervuld. Alleen wat de balustrade betreft kan dit een heel stuk beter. 1 week na renovatie,... Traprenovatie: Niets op aan te merken, zeer vriendelijke werknemers, mooi afgewerkt, alle wensen zijn vervuld. Alleen wat de balustrade betreft kan dit een heel stuk beter. 1 week na renovatie, wachten vooraleer ze de balustrade komen opmeten, dit kan beter en sneller. Betere afspraken maken met de andere uitvoerder. Jammer dat de hele som betaald is. :(

Steven H.

Correcte plaatsing en service na verkoop.

Huysman

Wij zijn super tevreden, resultaat is schitterend, op tijd en keurig gedaan.

Van Lierde & Heymans Marc & Annick

Zeker een aanrader.
Ze luisteren naar je wensen en maken het waar.
Proper werk zeer tevreden.

Van Ryckel Marc

Mooie afwerking door de medewerkers bij ons thuis. Maar de communicatie tussen bedrijf en klant kan veel beter, tweede dag van de werken bericht gekregen dat er een ongeval zou gebeurd zijn. Week... Mooie afwerking door de medewerkers bij ons thuis. Maar de communicatie tussen bedrijf en klant kan veel beter, tweede dag van de werken bericht gekregen dat er een ongeval zou gebeurd zijn. Week nadien gevraagd of er letsels waren, maar er was blijkbaar geen ongeval geweest. Wees eerlijk naar uw klanten toe. Ook nog even dit, er werd ons verscheidene malen gevraagd om het resterende bedrag te betalen nog voor de werken beëindigd waren. Dit geeft een opgedrongen gevoel.

Hendrijckx - Vandermeeren

Van bij het eerste telefonisch contact tot bij het resultaat, steeds heel vriendelijk personeel. Heel correct nageleefde afspraken. We zijn heel tevreden over het resultaat!