Van Lierde & Heymans Marc & Annick

Zeker een aanrader.
Ze luisteren naar je wensen en maken het waar.
Proper werk zeer tevreden.

Van Ryckel Marc

Mooie afwerking door de medewerkers bij ons thuis. Maar de communicatie tussen bedrijf en klant kan veel beter, tweede dag van de werken bericht gekregen dat er een ongeval zou gebeurd zijn. Week... Mooie afwerking door de medewerkers bij ons thuis. Maar de communicatie tussen bedrijf en klant kan veel beter, tweede dag van de werken bericht gekregen dat er een ongeval zou gebeurd zijn. Week nadien gevraagd of er letsels waren, maar er was blijkbaar geen ongeval geweest. Wees eerlijk naar uw klanten toe. Ook nog even dit, er werd ons verscheidene malen gevraagd om het resterende bedrag te betalen nog voor de werken beëindigd waren. Dit geeft een opgedrongen gevoel.

Hendrijckx - Vandermeeren

Van bij het eerste telefonisch contact tot bij het resultaat, steeds heel vriendelijk personeel. Heel correct nageleefde afspraken. We zijn heel tevreden over het resultaat!

Janssens William

Goede en eerlijke afspraken. Goede en goed nageleefde afspraken. Heel goed product. Prijs kwaliteit

Witkamp Esther

Duidelijke uitleg, vlotte plaatsing, mooie afwerking

Patrick Van Walle

Perfect uitgevoerd, mensen kennen hun vak

Lauwers J

Top kwaliteit vriendelijke arbeiders een aanrader voor iedereen 👍👍👍

Md

Over het algemeen goed

Gert

Super geweldig! Goede service en prachtige trap als eindresultaat die volledig aan de eisen voldoet!

Kim Lauwereys

Hele professionele ploeg, beleefde plaatsers. Hele mooie afwerking.