Particulier

Vlotte plaatsing. Gemaakte afspraken werden nagekomen

Luna Rogmans - Vandeweghe

Zeer goede ervaring, heel proffesioneel. Door de afstand nederland-beernem en de verkeersproblemen liep de renovatie 1 dag uit. Maar het is ongelooflijk mooi en proper gedaan. Vriendelijke... Zeer goede ervaring, heel proffesioneel. Door de afstand nederland-beernem en de verkeersproblemen liep de renovatie 1 dag uit. Maar het is ongelooflijk mooi en proper gedaan. Vriendelijke werkmensen en overall super tevreden , we zouden het direct opnieuw doen

Annemie Jongen

Fantastisch werk verricht! Meer dan 100% tevreden!

Nys

De plaatsingsdatum werd 2x gewijzigd, maar verder zeer tevreden. Een dikke pluim in het bijzonder voor onze monteur die wegens ziekte van zijn collega een groot deel van de trap alleen moest... De plaatsingsdatum werd 2x gewijzigd, maar verder zeer tevreden. Een dikke pluim in het bijzonder voor onze monteur die wegens ziekte van zijn collega een groot deel van de trap alleen moest afwerken: heel mooi afgewerkt resultaat, oog voor detail, vriendelijk... en laat bovendien aan het einde van de werkdag de ruimte proper achter.

Rongé Geert

Goede plaatser en snel in orde

Els Quisthoudt

Top firma !

Martens

100% tevreden. Mooi en kwaliteitsvol werk afgeleverd (plaatsing balustrade) en goede aangename communicatie

IetSanders VOF

Heel moeilijke en onduidelijke communicatie.
Er zijn behoorlijk veel zaken foutgelopen tussen het eerste gesprek en de uiteindelijke plaatsing.

Renders-Oen

Top bedrijf, zeer vriendelijk en uiterst bekwaam.

Karen

Wij zijn zo tevreden op alle vlakken! Het resultaat is prachtig. Topwerk, super bedankt.