fam. Kusters-Geerts

Alles correct verlopen, zeer vriendelijk personeel

Hans Jacobs - Rumes

Ik ben heel tevreden met de gerenoveerde trappen. ik ben zeer blij dat we dit gedaan hebben.
Het enige jammere zijn de overloopstukken deze voelen nog altijd aan als zwevend, bewegend)

steenackers

Zeer professionnel

Van Dommelen Gert

Allles tot in de puntjes geregeld

ronny hemeleers

Ongelooflijk posetief

Stefan

Geen eenvoudige trap, maar met de vereiste stielkennis en creativiteit tot in de puntjes afgewerkt. Duidelijke communicatie met planning en uitvoerders. Timing nageleefd. Een droom om mee samen te... Geen eenvoudige trap, maar met de vereiste stielkennis en creativiteit tot in de puntjes afgewerkt. Duidelijke communicatie met planning en uitvoerders. Timing nageleefd. Een droom om mee samen te werken.

stobbe/rommers

Goed, werken netjes

AV

Ik ben tevreden over de werken die door Newstairs in mijn woning zijn uitgevoerd. Het betreft het bekleden van een betonnen trap en het plaatsen van een gebogen leuning. De materialen die werden... Ik ben tevreden over de werken die door Newstairs in mijn woning zijn uitgevoerd. Het betreft het bekleden van een betonnen trap en het plaatsen van een gebogen leuning. De materialen die werden gebruikt zijn van hoogwaardige kwaliteit. De werken zijn professioneel uitgevoerd. De communicatie verliep vlot.

Farida

We zijn heel tevreden over de trappen! Ze zijn heel mooi afgewerkt. Vriendelijk personeel zowel werknemer die thuis de trap is komen plaatsen als personeel die we aan de telefoon gehad . Na lichte... We zijn heel tevreden over de trappen! Ze zijn heel mooi afgewerkt. Vriendelijk personeel zowel werknemer die thuis de trap is komen plaatsen als personeel die we aan de telefoon gehad . Na lichte schade zijn we ook snel geholpen geweest. Dank u newstairs!