Kristel De Pré

Met een kleine vertraging een mooi product afgeleverd, we wachten enkel nog op een dienst na verkoop afsprazk vanwege 2 doffe plekjen in laminaat en mogelijks een barstje in een traptrede. Maar we... Met een kleine vertraging een mooi product afgeleverd, we wachten enkel nog op een dienst na verkoop afsprazk vanwege 2 doffe plekjen in laminaat en mogelijks een barstje in een traptrede. Maar we zijn er gerust op dat dit opgelost zal worden.

Reactie NEWstairs BE:

Beste Kristel,
Bedankt voor je reactie. De service-afspraak staat inderdaad reeds in onze planning. We gaan je zeker helpen met een passende oplossing.
Veel plezier van je NEWstairs trap en...
Beste Kristel,
Veel plezier van je NEWstairs trap en tot snel!
Inge - NEWstairs

Luc en Nicole Van der Eecken - De Vleeschauwer

Alles is correct verlopen volgens afspraak. Zeer vriendelijke vakmannen en altijd op tijd volgens afspraak.

bressinck marc

Vriendelijke werklui, door de leeftijd van de trap heel veel aanvul werk gehad, dus kon niet op 1 dag, nu vandaag dag 2 en alles mooi en zeer verzorgd afgewerkt, heel tevreden van het werk

Jente Verbeeck

Eindproduct is goed maar aan de planning is nog veel werk.

Croels Katia

Goede contacten en vakmanschap

Eerdekens Marijke

Beleefde vriendelijke werknemers. Van hun woord, laten de werkomgeving netjes achter.
Tevreden van de gerenoveerde trap.

Sabine Martin

Vriendelijk en zeer professioneel

Meulemans ghislain

Correct en goede service

Donnes

Voor de tweede keer een trap laten zetten. De eerste keer zeer tevreden.Voor de tweede keer niet tevreden,slechte afwerking.Afwerking komen ze opnieuw doen.Voor de tweede keer afspraak geannuleerd.... Voor de tweede keer een trap laten zetten. De eerste keer zeer tevreden.Voor de tweede keer niet tevreden,slechte afwerking.Afwerking komen ze opnieuw doen.Voor de tweede keer afspraak geannuleerd. Zouden in Oktober komen, ben ik dan al 9 maanden aan het wachten. Jammer dat ik alles al betaald heb. Ben niet tevreden, elke keer ook een verlof dag verloren.

Vissers Mario

Vriendelijk,correct,perfecte oplevering