IetSanders VOF

Heel moeilijke en onduidelijke communicatie.
Er zijn behoorlijk veel zaken foutgelopen tussen het eerste gesprek en de uiteindelijke plaatsing.

Renders-Oen

Top bedrijf, zeer vriendelijk en uiterst bekwaam.

Karen

Wij zijn zo tevreden op alle vlakken! Het resultaat is prachtig. Topwerk, super bedankt.

Kristof

Prijs/kwaliteit in orde.
Nakomen van afspraken kan beter.
Omgaan met interieur van de klant kan beter tijdens de afbraak.

Reactie NEWstairs BE:

Beste Kristof,
Beste Kristof,
Bedankt voor je feedback. We zouden graag nog even met je in contact komen. Dit is helaas telefonisch en via mail nog niet gelukt. Zou je ons a.u.b. terug kunnen bellen en willen vragen naar Henrie? Bij voorbaat dank.
Team NEWstairs

Ann Depuydt

Goeie prijs / kwaliteit

Carla Knop

Heel tevreden van onze trap mooie afwerking en Vriendelijke mensen.

Natalie Manor

Ik ben heel tevreden met hele ervaring. Van bestelling tot oplevering van de trap. Heel klantvriendelijk bedrijf dat de afspraken nakomt! De plaatsers waren ook heel vriendelijk en hebben alles... Ik ben heel tevreden met hele ervaring. Van bestelling tot oplevering van de trap. Heel klantvriendelijk bedrijf dat de afspraken nakomt! De plaatsers waren ook heel vriendelijk en hebben alles netjes achtergelaten. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Geldof Franky

Van de eerste ontmoeting tot het einde top ervaring aan de telefoon, vertegenwoordiger,plaatsers enz . Met als resultaat een prachtige trap . !!!

Cynthia bischop

Goed denken goed mee voor gepaste oplossingen goed bereikbaar

Goossens

Wat een vakmanschap!
Vriendelijke en bekwame monteurs, dank u wel Kevin en Max.
Wij zijn superblij met onze gerenoveerde trap !