Newmedix

Robert Scherpenisse

Ze zijn goed. Geen bijwerkingen zoals de reguliere geneeskunde.

Jan

Na 10 jaar periodiek ernstige klachten mbt vermoeidheid, plotseling energie verlies, somberheid en brain fog bij Newmedix uitgebreid onderzocht en de oplossing gevonden welke bij vele andere... Na 10 jaar periodiek ernstige klachten mbt vermoeidheid, plotseling energie verlies, somberheid en brain fog bij Newmedix uitgebreid onderzocht en de oplossing gevonden welke bij vele andere reguliere en functionele instituten niet gevonden zijn.
Zeer groot compliment voor onderzoek en plan van aanpak en vooral aandacht alsof je de enige patiënt bent.

Janny

Hele deskundige mensen.
Voelde mij gehoord.
Goed en uitgebreid intake gesprek.
Heel nauwkeurig en uitgebreide onderzoeken.
Je krijgt advies op maat.
Elke stap van...
Hele deskundige mensen.
Voelde mij gehoord.
Goed en uitgebreid intake gesprek.
Heel nauwkeurig en uitgebreide onderzoeken.
Je krijgt advies op maat.
Elke stap van behandelplan wordt onderbouwd en verantwoord.
Goede informatie.
Je wordt persoonlijk en vriendelijk behandeld.
Door darm en gewrichtsproblemen en gebruik van zware medicatie raakte ik al mijn energie kwijt.
Door hun onderzoeken en behandelplan wandel en fiets ik weer, gebruik geen medicatie momenteel en voel mij een stuk energieker.
Ik geniet weer.
Dankbaar.

Daniëlle

Fantastisch deskundig team met mensen die goed naar je luisteren en uitgebreid uitleg geven. Ze nemen de tijd voor je. Nooit gedacht dat 4 ijzerinfusen mijn 20 jaar lange dagelijkse gevechten met... Fantastisch deskundig team met mensen die goed naar je luisteren en uitgebreid uitleg geven. Ze nemen de tijd voor je. Nooit gedacht dat 4 ijzerinfusen mijn 20 jaar lange dagelijkse gevechten met het leven konden doen verdwijnen. En dat binnen een paar weken tijd. Ik ben fan van deze club mensen, alleen de teamfoto is aan een update toe want ik mis een paar mooie toppers. Dank jullie wel met heel mijn hart voor mijn nieuwe leven🙏

Er wordt veel tijd en aandacht aan de kern van het probleem. Ik was wat screptisch in het begin maar ze laten je echt vrij in de keuzes die je maakt. Fijn behandel plan en het heeft mij geholpen... Er wordt veel tijd en aandacht aan de kern van het probleem. Ik was wat screptisch in het begin maar ze laten je echt vrij in de keuzes die je maakt. Fijn behandel plan en het heeft mij geholpen mijn Crohn onder controle te krijgen.

Suzanna

Je kan uitgebreid gescreend worden en er wordt goed gekeken waar je klachten vandaan kunnen komen. Ik had niet gedacht dat de overprikkeling en klachten die ik ervaarde, na een auto-ongeluk van... Je kan uitgebreid gescreend worden en er wordt goed gekeken waar je klachten vandaan kunnen komen. Ik had niet gedacht dat de overprikkeling en klachten die ik ervaarde, na een auto-ongeluk van tien jaar geleden, grotendeels weg zouden gaan. De infusen en ook het voedingsadvies voor mij op maat, heeft mij enorm geholpen. Je moet er even tijd insteken en het ook echt willen om er iets aan te willen doen.
Maar bij mij hebben de infusen tegen overprikkeling echt gewerkt.
Tijdens de behandelingen en ook daarna ben ik een stuk energieker geworden. Ik heb weinig tot geen brainfrog meer en laad sneller op. Van te voren had ik niet verwacht dat ik nu niet meer elke dag hoef te rusten. Ik kan nu hele dagen volhouden en alle andere dingen gaan ook een stuk beter nu.

Lily Vermijs

Na heel veel jaren zoektocht in het reguliere en alternatieve circuit uiteindelijk bij newmedix terecht gekomen. Ik heb voor het eerst de indruk dat er echt naar de oorzaak gezocht wordt, in plaats... Na heel veel jaren zoektocht in het reguliere en alternatieve circuit uiteindelijk bij newmedix terecht gekomen. Ik heb voor het eerst de indruk dat er echt naar de oorzaak gezocht wordt, in plaats van symptoombestrijding, wat mij niets opleverde. Ik heb al veel jaren ernstige vermoeidheid en buikklachten. Het intake gesprek gaf mij zeker vertrouwen, met de deskundige uitleg en kennis. Ook de onderzoeken die gedaan gaan worden zijn nog nooit zo uitgebreid en diepgaand geweest. Ik heb goede hoop dat ik eindelijk uit mijn vicieuze cirkel kan komen.

Thijs Kennis

Het intakegesprek was grondig voorbereid en duurde zelfs wat langer dan een uur, men heeft echt (zelfs met zijn tweeën) grondig met mij gepraat en geprobeerd zo veel mogelijk te weten te komen. Ik... Het intakegesprek was grondig voorbereid en duurde zelfs wat langer dan een uur, men heeft echt (zelfs met zijn tweeën) grondig met mij gepraat en geprobeerd zo veel mogelijk te weten te komen. Ik werd serieus genomen en men neemt het probleel echt ter harte. Ik had eerst mijn bedenkingen bij de prijs van het intakegesprek, maar als ik het vergelijk met wat een andere huisarts of specialist in België kost en doet is het in feite spotgoedkoop (ik ben dus Belg).

P Waarts

Veel meer informatie als bij de reguliere geneeskunde 👍 ook nemen ze alle tijd om tot een persoonlijk advies te komen

In de reguliere gezondheidszorg krijg ik pillen, maar wordt naar mijn mening de oorzaak niet aangepakt. Nu ik inmiddels 2 autoimmuunziekte heb werd het hoog tijd voor een "andere kijk" . Bij... In de reguliere gezondheidszorg krijg ik pillen, maar wordt naar mijn mening de oorzaak niet aangepakt. Nu ik inmiddels 2 autoimmuunziekte heb werd het hoog tijd voor een "andere kijk" . Bij Newmedix wordt alles in kaart gebracht, goed geluisterd en doorgevraagd. En ik vind de reacties van Tim Kors en Isabelle Arts getuigen van deskundigheid en een brede multidisciplinaire expertise. De intake geeft me hoop. Het vervolg zal bepaald worden door de uitslagen van vele onderzoeken. Zeer positief dat er veel meer onderzocht wordt dan het standaard riedeltje van een ziekenhuis specialist.