Newmedix

Lily Vermijs

Na heel veel jaren zoektocht in het reguliere en alternatieve circuit uiteindelijk bij newmedix terecht gekomen. Ik heb voor het eerst de indruk dat er echt naar de oorzaak gezocht wordt, in plaats... Na heel veel jaren zoektocht in het reguliere en alternatieve circuit uiteindelijk bij newmedix terecht gekomen. Ik heb voor het eerst de indruk dat er echt naar de oorzaak gezocht wordt, in plaats van symptoombestrijding, wat mij niets opleverde. Ik heb al veel jaren ernstige vermoeidheid en buikklachten. Het intake gesprek gaf mij zeker vertrouwen, met de deskundige uitleg en kennis. Ook de onderzoeken die gedaan gaan worden zijn nog nooit zo uitgebreid en diepgaand geweest. Ik heb goede hoop dat ik eindelijk uit mijn vicieuze cirkel kan komen.

Thijs Kennis

Het intakegesprek was grondig voorbereid en duurde zelfs wat langer dan een uur, men heeft echt (zelfs met zijn tweeën) grondig met mij gepraat en geprobeerd zo veel mogelijk te weten te komen. Ik... Het intakegesprek was grondig voorbereid en duurde zelfs wat langer dan een uur, men heeft echt (zelfs met zijn tweeën) grondig met mij gepraat en geprobeerd zo veel mogelijk te weten te komen. Ik werd serieus genomen en men neemt het probleel echt ter harte. Ik had eerst mijn bedenkingen bij de prijs van het intakegesprek, maar als ik het vergelijk met wat een andere huisarts of specialist in België kost en doet is het in feite spotgoedkoop (ik ben dus Belg).

P Waarts

Veel meer informatie als bij de reguliere geneeskunde 👍 ook nemen ze alle tijd om tot een persoonlijk advies te komen

In de reguliere gezondheidszorg krijg ik pillen, maar wordt naar mijn mening de oorzaak niet aangepakt. Nu ik inmiddels 2 autoimmuunziekte heb werd het hoog tijd voor een "andere kijk" . Bij... In de reguliere gezondheidszorg krijg ik pillen, maar wordt naar mijn mening de oorzaak niet aangepakt. Nu ik inmiddels 2 autoimmuunziekte heb werd het hoog tijd voor een "andere kijk" . Bij Newmedix wordt alles in kaart gebracht, goed geluisterd en doorgevraagd. En ik vind de reacties van Tim Kors en Isabelle Arts getuigen van deskundigheid en een brede multidisciplinaire expertise. De intake geeft me hoop. Het vervolg zal bepaald worden door de uitslagen van vele onderzoeken. Zeer positief dat er veel meer onderzocht wordt dan het standaard riedeltje van een ziekenhuis specialist.

Extreem deskundig, heel gedetailleerde uitleg van zaken, ik voel me gehoord, in goede handen en 100% zeker dat ik hier aan het juiste adres ben. Voel me stukken beter dan voorheen, en weet ook... Extreem deskundig, heel gedetailleerde uitleg van zaken, ik voel me gehoord, in goede handen en 100% zeker dat ik hier aan het juiste adres ben. Voel me stukken beter dan voorheen, en weet ook waarom, dat is een fijn gevoel, je weet waarom je wat toegediend krijgt. Raad het iedereen aan, dit is heel verstandig om te doen, een jaarlijkse apk zogezegd. Mijn steun hebben jullie, keep up the good work mensen van Newmedix.

Imed M

Frienlldly staff who seems knowledgable, has access to state of the art lab tests and takes time to explain everything in detail.

Nadia

Ik had best wel wat twijfels voordat ik naar jullie kwam, vooral omdat ik de hoop een beetje had opgegeven, aangezien de huisarts mij niet verder kon helpen. Maar ik heb mijn eerste afspraak als... Ik had best wel wat twijfels voordat ik naar jullie kwam, vooral omdat ik de hoop een beetje had opgegeven, aangezien de huisarts mij niet verder kon helpen. Maar ik heb mijn eerste afspraak als zeer fijn ervaren.

Wanka Adelaar

Ik was al n tijdje van plan om naar Revitalis toe te gaan, maar de afstand ivm vermoeidheid was n obstakel. Ben blij dat ik geweest ben. er wordt zeer uitgebreidt bloedonderzoek, speekseltest, urine... Ik was al n tijdje van plan om naar Revitalis toe te gaan, maar de afstand ivm vermoeidheid was n obstakel. Ben blij dat ik geweest ben. er wordt zeer uitgebreidt bloedonderzoek, speekseltest, urine en ontlastingsonderzoek gedaan. Ben zo erg benieuwd wat komen gaat. alle vertrouwe in. Bloedprikken ging ook super. Hele aardige mensen.

Lillyanne Joosten

Met een lijst aan diagnoses waaronder: M.e, fybromyalgie, artrose, ptss en chronische pijn- en vermoeidheidsklachten melde ik me aan bij Revitalis. Daarnaast sliep ik erg slecht en had... Met een lijst aan diagnoses waaronder: M.e, fybromyalgie, artrose, ptss en chronische pijn- en vermoeidheidsklachten melde ik me aan bij Revitalis. Daarnaast sliep ik erg slecht en had darmklachten. Na 30 trajecten gevolgd te hebben op medisch en psychisch vlak , die te weinig hadden opgeleverd had ik opnieuw mijn moed verzameld in de hoop dat ik mijn levenskwaliteit alsnog zou kunnen verbeteren door behandeling bij Revitalis.

Mijn klacht bestond hoofdzakelijk uit vermoeidheidsverschijnselen waarmee ik al langer kampte ; Na de intake snel verder geholpen - met goed gevolg. Verbetering is duidelijk merkbaar