Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Heb een eerste en tweede druk laten drukken

Communicatie en snelheid van reactie is over het algemeen uitstekend.

Meedenken en inleven in klant kan nog een stapje beter.

Jan Dijkstra, Ward Media

Sinds ruim twee jaarlaten wij maandelijks naar volle tevredenheid onze bruidsmagazines drukken bij New Energy Drukwerk

De communicatie is een sterk punt van New Energy. Je hebt snel de juiste contactpersonen aan de lijn en op de mail wordt ook adequaat gereageerd.

De levertijd kan wat ons betreft niet snel genoeg. Vaak moeten we na aanlevering circa twee weken wachten op het drukwerk. Daar tegenover staat dat de offerte vaak scherp is en de kwaliteit van het... De levertijd kan wat ons betreft niet snel genoeg. Vaak moeten we na aanlevering circa twee weken wachten op het drukwerk. Daar tegenover staat dat de offerte vaak scherp is en de kwaliteit van het drukwerk altijd ruim voldoende dat het het wachten waard is...

Paula Hanse

New Energy Drukwerk is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn snel en leveren kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Weber Books & More B.V.

Bij de speurtocht voor de vervanging van de huisdrukker ben ik in 2013 bij New Energy gekomen. Was meteen onder de indruk van de prima kwaliteit van de demo's die mij werden toegestuurd. Ook de... Bij de speurtocht voor de vervanging van de huisdrukker ben ik in 2013 bij New Energy gekomen. Was meteen onder de indruk van de prima kwaliteit van de demo's die mij werden toegestuurd. Ook de zeer snelle levertijd was opvallend, ondanks, of beter gezegd: dankzij het feit dat mijn productie door New Energy Drukwerk in Polen was ondergebracht.
Sindsdien ben ik klant en nog steeds naar volle tevredenheid. De prijs-kwaliteitsverhouding is optimaal, zeker als zaken worden meegenomen als snel reageren op mail, uit brengen van offertes, prijzen. Naast prijs is persoonlijke contact en aandacht voor mij de doorslaggevende redenen om klant bij New Energy Drukwerk te blijven.

Persoonlijk contact, snelheid, deskundigheid, prijs

geen!

Graviant BV

Deskundig en leuk team om mee samen te werken. Ze denken met je mee op tot een passend product te komen.

Lieke Ewalds

Goed geholpen om het uiteindelijke bestand te verkrijgen met de goede instellingen.

de service

een bestand maken waar precies in staat uitgelegd waar het bestand aan moet voldoen en hoe het moet worden opgeslagen.

Piedro

Ik heb een erg goede ervaring met New Energy Drukwerk.

Ik vond het persoonlijke contact erg prettig. Door de persoonlijke benadering wisten Lars en Marcel beide waar ik mee bezig was waardoor zij mij passend advies konden geven en hulp konden bieden... Ik vond het persoonlijke contact erg prettig. Door de persoonlijke benadering wisten Lars en Marcel beide waar ik mee bezig was waardoor zij mij passend advies konden geven en hulp konden bieden waar nodig, dit was erg fijn omdat ik met vrij grote oplages/ bedragen te maken heb.
Ik kom zeker terug bij New Energy Drukwerk.

Niet echt nee.

Scherpe offerte en snelle communicatie. Komen afspraken na. Prima partij om zaken mee te doen!

Snelle en duidelijke communicatie

N.v.t.

Tower Leisure BV (The Penthouse restaurant sky bar)

Tower Leisure BV heeft (erg) goede ervaringen met New Energy Drukwerk bij de productie van verschillende oplages van haar huis glossy "The View". Inmiddels zijn er 30.000 exemplaren naar volle... Tower Leisure BV heeft (erg) goede ervaringen met New Energy Drukwerk bij de productie van verschillende oplages van haar huis glossy "The View". Inmiddels zijn er 30.000 exemplaren naar volle tevredenheid gedrukt en geleverd. Daarbij zijn we blij met de scherpe prijzen die worden gecombineerd met een service die je bij dergelijke prijzen soms niet verwacht ;-) Wat ons betreft een zeer succesvolle samenwerking.

Duidelijke afspraken, meedenken met het project en correcte levering. Een betrouwbare partner voor ons sinds een aantal jaar.

Op dit moment geen directe verbeterpunten

pallasia

New Energy was voor mij (www.pallasia.nl) een nieuw bedrijf en dan wil je vantevoren toch wel weten of alles okay is. Ook omdat ze bij nieuwe klanten een aanbetaling van 50 % vragen. Ik ben dus... New Energy was voor mij (www.pallasia.nl) een nieuw bedrijf en dan wil je vantevoren toch wel weten of alles okay is. Ook omdat ze bij nieuwe klanten een aanbetaling van 50 % vragen. Ik ben dus langs geweest en dat nam meteen alle twijfels en zorgen weg. Ook het proces zelf van het drukwerk verliep goed, de prijs was goed, dus mij zien ze wel terugkomen.