Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Gi Caers, uitgeverij Twix Upon A Time

New Energy is een bedrijf dat ons gelijk een goed gevoel gaf. Persoonlijk contact en deskundige begeleiding. En een uiterst scherpe prijs voor een perfecte kwaliteit. Niet voor niets dat we na de... New Energy is een bedrijf dat ons gelijk een goed gevoel gaf. Persoonlijk contact en deskundige begeleiding. En een uiterst scherpe prijs voor een perfecte kwaliteit. Niet voor niets dat we na de uitgave van het kinderboek (Twix en de geluksgetallen) ook het drukwerk van onze tweede uitgave (een Twix kaartspel) aan New Energy hebben toevertrouwd. Fijn ook dat New Energy in het voortraject telkens goed mee heeft gedacht over het ontwerp, layout en materialen. Hierdoor konden we de kostprijs van onze uitgaven verder aanscherpen.

Persoonlijk en betrokken, goede communicatie, nakomen van afspraken, transparant, perfecte kwaliteit voor een scherpe prijs

prettige communicatie

op het voorbeeldboek stond een verkeerd formaat aangegeven, nl. 140 X 210 mm i.p.v. 148 x 210 mm. Dat veroorzaakt wrevel en oponthoud.

Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede communicatie van offerte tot afleveren

Goede communicatie

Rohani

Dit is een heel prettig bedrijf met super goede communicatie.

Communicatie, wanneer je naar een volgende stap in het proces gaat wordt dit duidelijk overgedragen van collega tot collega zodat je als klant weet wat er gebeurd en met wie je contact moet hebben... Communicatie, wanneer je naar een volgende stap in het proces gaat wordt dit duidelijk overgedragen van collega tot collega zodat je als klant weet wat er gebeurd en met wie je contact moet hebben voor bepaalde vragen.

Misschien tijdens het drukproces zelf een soort update ontvangen. Het was mijn eerste keer dat ik een boek liet drukken, dus wel vrij spannend om tijdens het drukken even niets meer te horen na het... Misschien tijdens het drukproces zelf een soort update ontvangen. Het was mijn eerste keer dat ik een boek liet drukken, dus wel vrij spannend om tijdens het drukken even niets meer te horen na het intensieve contact.

100% Katoen

Super, goed bereikbaar, goede ondersteuning.

Goede communicatie en goed meedenken m.b.t. opzet van het product.

Bea

Heel fijn contact gehad met Michael Muller. Alles is helemaal naar wens afgeleverd. Dik tevreden over new energy drukwerk.

Heel aardige en attente medewerker. Drukwerk was nog sneller klaar dan afgesproken.

Hele goede ervaring. Dit bedrijf en dan met name Michael was niks te veel gevraagd. Telkens als ik een vraag had, waren ze telefonisch of via de mail bereikbaar. Daarnaast was een snelle levering... Hele goede ervaring. Dit bedrijf en dan met name Michael was niks te veel gevraagd. Telkens als ik een vraag had, waren ze telefonisch of via de mail bereikbaar. Daarnaast was een snelle levering geen probleem en werd er alles aan gedaan mijn boeken op tijd te leveren!

Communicatie

Het Gezonde Zakenplan

Goede service. Goed bereikbaar. Alles volgens planning. Mooi resultaat.

Bereikbaarheid. Prijs-kwaliteit.

Levering aan huis door Rus die verwacht had bij een bedrijf aan te komen. Alle doosjes met boeken zelf moeten tillen samen met de chauffeur. Geen laadklep. Dus bij grotere bestelling is een andere... Levering aan huis door Rus die verwacht had bij een bedrijf aan te komen. Alle doosjes met boeken zelf moeten tillen samen met de chauffeur. Geen laadklep. Dus bij grotere bestelling is een andere oplossing wel wenselijk.
De einddrukker heeft met oude proefdruk gewerkt, gelukkig wel tijdig door ons opgemerkt.

Er ging wat fout in het afleveren van onze bestelling, dit is netjes opgelost door New Energy Drukwerk