Offerte
Communicatie

Narwal

Over het algemeen goed

pris kwaliteit verhouding uitsekend

Kwalieit 'Towerboek' uitstekend, volgt een tweede druk bij dezelfde drukker in Polen eind 2016
Kwaliteit 'Herbsturm/Autumngail' liet te wensen over. Foto's moesten 'grijs' zijn maar hadden een zweem
Nieuw project 'Dommelboek'(werktitel) moet de kwaliteit hebben van het 'Towerboek'!

Leuk dat je er bent producties

Positief, goed en perfect!

Lars is een topper, niks meer aan doen!

ROBERT SCHREUDER ANTIQUAIR

Vriendelijk, hulpvaardig, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Wijkraad Osseveld-Woudhuis

Met name mail contact en incidentele per telefoon. Wij hebben nu 2x een grote opdracht verstrekt: 5700 wijkbladen van 60+ pagina's full colour. Levering bleek de enige hindernis, ivm niet rijden... Met name mail contact en incidentele per telefoon. Wij hebben nu 2x een grote opdracht verstrekt: 5700 wijkbladen van 60+ pagina's full colour. Levering bleek de enige hindernis, ivm niet rijden van vrachtwagens in weekend door Duitsland, waardoor levering niet op maandag, doch wel op dinsdag kan plaatsvinden. Tweede productie bleek nog niet volledig, maar werd alsnog vlot nageleverd.

Reageren snel op mails en vragen, stellen een nette offerte op en wij ervaren een prettige samenwerking in het algemeen.

Soort van 'track and trace' om te zien hoe ver de opdracht is gevorderd?

LesLab coöperatie U.A.

We hebben verschillende veeleisende producties gemaakt met New Energy Drukwerk met grote partijen. Ondanks wat miscommunicatie af en toe (wat onvermijdelijk is bij zulke grote projecten) hebben de... We hebben verschillende veeleisende producties gemaakt met New Energy Drukwerk met grote partijen. Ondanks wat miscommunicatie af en toe (wat onvermijdelijk is bij zulke grote projecten) hebben de klanten daar weinig van gemerkt en zijn gesignaleerde problemen altijd voortvarend opgepakt. Dank voor de goede samenwerking namens LesLab.

Het meedenken met lastige producties is erg goed.

Niet naar ik zo kan bedenken...

Frank van der Hak - Skatestore

erg gedreven en passievol

onderlingen communicatie tussen de medewerkers kan iets beter

Hans Oorschot

Ik heb meerdere malen drukwerk laten produceren door New Energy Drukwerk. Thomas en Laura (en het team) denken goed mee in de offertefase en de ook tijdens de productie en levering. Dat nam mij... Ik heb meerdere malen drukwerk laten produceren door New Energy Drukwerk. Thomas en Laura (en het team) denken goed mee in de offertefase en de ook tijdens de productie en levering. Dat nam mij altijd veel werk uit handen.

Persoonlijk, precies, vakkundig

Klantvriendelijk bedrijf die scherpe prijzen geeft en probeert alles naar wens te regelen.

Heel behulpzaam en klantvriendelijk

Verschil in professionaliteit werknemers. Bij de een kan veel meer dan bij de ander. Soms snel reactie dat iets een probleem is, niet mogelijk etc. Terwijl je dan als je iemand anders spreekt het... Verschil in professionaliteit werknemers. Bij de een kan veel meer dan bij de ander. Soms snel reactie dat iets een probleem is, niet mogelijk etc. Terwijl je dan als je iemand anders spreekt het wel mogelijk is.

steenkamer design

Zeer goed

goeie sfeer

dubbel check de offertes, er gaat wel eens wat mis met copy paste

Marinka Bil, EetPaleo

Ontzettend goede ervaring! Snelle en duidelijke communicatie, heel persoonlijk. Je hebt niet het idee dat je contact hebt met een groot bedrijf, maar met iemand die je echt kent en die er... Ontzettend goede ervaring! Snelle en duidelijke communicatie, heel persoonlijk. Je hebt niet het idee dat je contact hebt met een groot bedrijf, maar met iemand die je echt kent en die er persoonlijk voor zorgt dat alles in orde wordt gemaakt. En mocht er dan onverhoopt eens iets mis gaan, dan doen ze er alles aan om het zo snel en goed mogelijk op te lossen.

De communicatie is heel sterk. Het advies wat ze je geven en hoe ze met je mee denken is ook superfijn.

Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten!