Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Scherpe offerte en snelle communicatie. Komen afspraken na. Prima partij om zaken mee te doen!

Snelle en duidelijke communicatie

N.v.t.

Tower Leisure BV (The Penthouse restaurant sky bar)

Tower Leisure BV heeft (erg) goede ervaringen met New Energy Drukwerk bij de productie van verschillende oplages van haar huis glossy "The View". Inmiddels zijn er 30.000 exemplaren naar volle... Tower Leisure BV heeft (erg) goede ervaringen met New Energy Drukwerk bij de productie van verschillende oplages van haar huis glossy "The View". Inmiddels zijn er 30.000 exemplaren naar volle tevredenheid gedrukt en geleverd. Daarbij zijn we blij met de scherpe prijzen die worden gecombineerd met een service die je bij dergelijke prijzen soms niet verwacht ;-) Wat ons betreft een zeer succesvolle samenwerking.

Duidelijke afspraken, meedenken met het project en correcte levering. Een betrouwbare partner voor ons sinds een aantal jaar.

Op dit moment geen directe verbeterpunten

pallasia

New Energy was voor mij (www.pallasia.nl) een nieuw bedrijf en dan wil je vantevoren toch wel weten of alles okay is. Ook omdat ze bij nieuwe klanten een aanbetaling van 50 % vragen. Ik ben dus... New Energy was voor mij (www.pallasia.nl) een nieuw bedrijf en dan wil je vantevoren toch wel weten of alles okay is. Ook omdat ze bij nieuwe klanten een aanbetaling van 50 % vragen. Ik ben dus langs geweest en dat nam meteen alle twijfels en zorgen weg. Ook het proces zelf van het drukwerk verliep goed, de prijs was goed, dus mij zien ze wel terugkomen.

CCS Europe

Alles is heel goed verlopen. Goede service, snelle reactie en mooi drukwerk.

Mooi boek afgeleverd, prima kwaliteit. Erg tevreden. Goede prijs-kwaliteit verhouding
De contact per mail waren snel.
Wel was de overdracht van Lars naar Marcel onlogisch voor mij. Als...
De contact per mail waren snel.
Wel was de overdracht van Lars naar Marcel onlogisch voor mij. Als klant had ik toen met "twee loketten" te maken. Door vakantie van Marcel zelfs met drie loketten, Asia nam het over van Marcel. Ik voelde mij daardoor genoodzaakt een aantal details opnieuw uitleggen. Bij de offerte kwam voor mij vrij plotseling een extra bedrag voor de cover...dat was van tevoren niet duidelijk. Ook kan ik als particulier geen certified pdf aanleveren, dat was ook wat onlogisch.

Kwaliteit product uitstekend, prijs competitief

1 gesprekspartner voor een klant
Snappen dat een particulier geen certified pfd gaat aanleveren, of van tevoren goed bespreekbaar maken.
Duidelijkheid in offerte.

Frank van der Hak - Skatestore

Ik heb 500 boeken laten drukken, met een prachtige kwaliteit

prijs/kwaliteit verhouding is super

tegen het einde had ik een iets pro-actievere communicatie verwacht

Brigitte Snoek/Bladzij & Zo

Bladzij & Zo

Vriendelijke en kundige medewerkers die met je meedenken.

Die zijn er ongetwijfeld, maar op dit moment schiet mij niets te binnen.

De Eerste Kamer

New Energy heeft goed meegedacht met onze wensen en het resultaat van ons boekwerk is prachtig geworden.

Ja, New Energy gaat zelf ook voor het beste resultaat. De service was top.

De tip is om de servicegerichte houding vooral vast te blijven houden ook als het bedrijf groeit!

Arteca Nederland B.V.

Prima bedrijf. Goede communicatie mee mogelijk. Afspraken komt men na en verzorgen in overleg een oplossing voor een probleem.

Bij aanvraag van voorbeelden van een catalogus besloot men zelf langs te komen om persoonlijk toelichting te geven. Daar hadden we niet om gevraagd maar zijn daar wel op ingegaan. Dat heeft hen... Bij aanvraag van voorbeelden van een catalogus besloot men zelf langs te komen om persoonlijk toelichting te geven. Daar hadden we niet om gevraagd maar zijn daar wel op ingegaan. Dat heeft hen uiteindelijk de order opgeleverd denk ik.

Op zich niet spannend maar men had na een aantal maanden wel eens kunnen bellen hoe het er voorstond en of we nog positieve of negatieve reacties hebben gehad over de catalogus.