Offerte

snel en correct

wees voorbereid op gebruikers die werken met Affinity Publisher

Ahmadiyya Moslim Gemeenschap

New Energy Books

Bereikbaar, betrokken en reëel.

Communiceren dat de handgebonden dummy een mindere kwaliteit binding heeft dan het daadwerkelijke resultaat.

Anne Roozeboom

Ik heb Voelen met mijn hart laten drukken. Mijn tweede boek. :D Bij mijn eerste boek (Feest in de hemel) moest het opnieuw gedrukt worden, maar dat is gelukkig goed gekomen. Heel blij mee!... Ik heb Voelen met mijn hart laten drukken. Mijn tweede boek. :D Bij mijn eerste boek (Feest in de hemel) moest het opnieuw gedrukt worden, maar dat is gelukkig goed gekomen. Heel blij mee! Vriendelijke mensen. Erg behulpzaam.

Ik heb deze tweede keer vooral met Liselotte gewerkt (mijn zus). Dat was natuurlijk extra handig. New Energy is betaalbaar en levert goede kwaliteit.

Wim van Baaren

New Energy heeft het drukken van mijn boek volledig geregeld en naar hoge tevredenheid afgerond

Communicatie, uitleg, voorbeelden, prijs

Ik weet geen verbeterpunten

WELL

Zeer vlotte en kwalitatieve samenwerking

Snelle replies op mails en bij vragen wordt meteen gezocht naar oplossingen

Sneller communiceren dat papierprijzen zo hard stijgen. Groot prijsverschil

De Eenigenburg Stichting

De boeken zijn gisteren aangekomen en vanochtend hebben we met het team de pakketten open gemaakt....
We zijn er heel blij mee! Heel netjes gedrukt op goed papier, goede kaft en goed ingebonden.
Alles keurig en stevig ingepakt, en netjes op tijd volgens het afgesproken leverdatum.
Jullie hebben ons goed begeleid en geïnformeerd. Dank voor de goede service!
Een mooi resultaat met een prima prijs-kwaliteitsverhouding!

Proactief en vriendelijk

Wij werden niet geïnformeerd over het vertrek van ons eerste contactpersoon. Het duurde weer even voordat we nieuwe aanspreekpunten hadden.

De Reus Projects

Ik ben erg tevreden over de samenwerking

Vriendelijk, respectvol.

Cindy Paul

Goede kwaliteit!

Kwalitatief goede boeken. Alles is mogelijk.

Bijhouden van klantgegevens lijkt soms niet helemaal goed te gaan. Maar na een kort gesprekje is dat meteen weer opgelost.

Mickey van Hout/ Hout van Hout

Wat een geweldige ondersteuning krijg je hier als je nieuw bent in de wereld van boeken drukken.

Communicatief sterk, behulpzaam, geduldig, begripvol en inspirerend.

denk dat jullie mij meer gecorrigeerd hebben dan dat jullie dit nodig hebben. Blijf zoals jullie zijn.

Appassionato

Snel, goed en efficiënt!

Mooi drukwerk, scherpe prijs

Communicatie en duidelijkheid rondom de levering