Deskundigheid
Resultaat
Advies

Pieter Zuidema

Van meet af aan een prettige samenwerking. New Energy geeft je het gevoel er samen een mooi product van willen te maken.

-snel reactie op mails en app's
-goede begeleiding tijdens proces (ook feedback) laatste loodjes boek in elkaar zetten

-oeff dat is zoeken, een hele kleine: wanneer er een bepaald persoon ziek is, even de opdrachtgever laten weten.

SpecialBooX

Prima drukker

Goede prijzen

soms de communicatie

Imkerij La Reine | Bijenclub

Super goede ervaring met het drukken van mijn boek.

Snel, concurrerende offerte en behulpzaam.

Joost de Jong

Het overleg met de mensen van New Energy Printing verliep erg plezierig. Ze reageren snel en deskundig. Het drukken van de door ons ingediende drukklare versie verliep voorspoedig. Wel moesten er... Het overleg met de mensen van New Energy Printing verliep erg plezierig. Ze reageren snel en deskundig. Het drukken van de door ons ingediende drukklare versie verliep voorspoedig. Wel moesten er nog een aantal correcties worden aangebracht tegen een redelijke vergoeding. Het enige dat wij misten is het vooraf geven van duidelijke instructies waaraan de aangeleverde tekst moet voldoen. Het lijkt ons belangrijk daar duidelijk om te vragen als je er zelf mee aan de slag gaat. Wij waren heel tevreden met het geleverde product en de prijs/ kwaliteit verhouding leek goed, voor zover wij dat kunnen beoordelen.

Goede samenwerling. Snelle levering

Duidelijker instructies als je zelf bineen en buitenkant ontwerpt.

Praktijk voor bewustwording

Mijn ervaringen zijn positief.

Korte lijnen, snel contact.

Meer persoonlijk contact naast digitaal zou fijn zijn.

zou anoniem moeten zijn

Uitstekend geholpen; enige minpunt: de boeken arriveerden een werkdag later dan voorspeld, dat bracht wat schuiven met zich mee.

snel en ter zake

houden zo

Reactie New Energy Printing:

Hi anoniem,
Bedankt voor de mooie review en de fijne samenwerking.
Hi anoniem,
Bedankt voor de mooie review en de fijne samenwerking.
Alleen de naam die je zelf opgeeft wordt zichtbaar bij de review, door het invullen van een pseudoniem kan dus deze kan volledig anoniem blijven voor de 'buitenwereld'.
De datum waarop de boeken op transport gaan is een exacte datum, voor het bezorgen van de boeken maken we gebruik van een externe pakketdienst. De uiteindelijke bezorging heeft 3 ipv 2 werkdagen geduurd. Dit is duidelijk geworden toen de boeken op transport gingen en de track en trace code gestuurd is.
We hebben eerder gecommuniceerd wanneer de boeken op transport gingen en de verwachte leverdatum vermeld, rekening houdende met 2 werkdagen bezorging. Dat laatste hebben we niet aangegeven, daar ligt een verbeterpunt voor ons.
Bedankt voor deze feedback, we gaan intern opnemen hoe we dit duidelijker naar onze toekomstige klanten kunnen communiceren.
Team New Energy Printing

Inform-IT

Duidelijke communicatie, vlotte begeleiding

snel en correct

wees voorbereid op gebruikers die werken met Affinity Publisher

Ahmadiyya Moslim Gemeenschap

New Energy Books

Bereikbaar, betrokken en reëel.

Communiceren dat de handgebonden dummy een mindere kwaliteit binding heeft dan het daadwerkelijke resultaat.

Anne Roozeboom

Ik heb Voelen met mijn hart laten drukken. Mijn tweede boek. :D Bij mijn eerste boek (Feest in de hemel) moest het opnieuw gedrukt worden, maar dat is gelukkig goed gekomen. Heel blij mee!... Ik heb Voelen met mijn hart laten drukken. Mijn tweede boek. :D Bij mijn eerste boek (Feest in de hemel) moest het opnieuw gedrukt worden, maar dat is gelukkig goed gekomen. Heel blij mee! Vriendelijke mensen. Erg behulpzaam.

Ik heb deze tweede keer vooral met Liselotte gewerkt (mijn zus). Dat was natuurlijk extra handig. New Energy is betaalbaar en levert goede kwaliteit.

Wim van Baaren

New Energy heeft het drukken van mijn boek volledig geregeld en naar hoge tevredenheid afgerond

Communicatie, uitleg, voorbeelden, prijs

Ik weet geen verbeterpunten