Deskundigheid
Resultaat
Advies

Resi Veldhoven

Goede ervaringen, vlotte acties, duidelijk

Supersnelle reactie op mijn mails

De aflevering van mijn boeken liep even mis; communicatie tussen buitenland en tnt .
Ik ontving geen mails; de boeken werden toch twee keer naar mijn huisadres gebracht, terwijl ik op vakantie was. Bijna werden ze teruggezonden naar het buitenland.
Gelukkig reageerde new energy actief en kreeg ik contact met TNT.
Ik ontving de boeken alsnog op tijd.
De communicatie hierover kan wat mij betreft verbeterd worden.

De Veranderwewrkplaats

Buitengewoon tevreden over de service, snelheid en kwaliteit van in dit geval boeken.

Snelheid, accuratesse

Leonie Walta/TerraCognita

Het drukwerk voor mijn fullcolour boek ziet er heel goed uit en het is netjes binnen de tijd geleverd.

Scherpe prijs, soepele en snelle communicatie, levering op tijd.

Bij het verwerven van de opdracht zitten ze er net iets teveel bovenop. Contact onderhouden is prima, maar het is net een beetje teveel. Niet per se nodig ook omdat er onderscheid is met de prijs en... Bij het verwerven van de opdracht zitten ze er net iets teveel bovenop. Contact onderhouden is prima, maar het is net een beetje teveel. Niet per se nodig ook omdat er onderscheid is met de prijs en de kwaliteit prima is.

Linda

Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Het voelde direct vertrouwd. Er werd altijd meegedacht, ik kon terecht met al mijn vragen en de contactpersonen waren goed bereikbaar. Omdat ik voor... Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Het voelde direct vertrouwd. Er werd altijd meegedacht, ik kon terecht met al mijn vragen en de contactpersonen waren goed bereikbaar. Omdat ik voor het eerst met bepaalde programma's werkte, liep ik nog tegen het een en ander aan. New Energy Printing was nooit te beroerd om tips te geven, mee te denken en te steunen. Het resultaat zijn prachtige boeken met professionele uitstraling.

Meedenkend en behulpzaam, geduldig, professioneel.

Michiel Blijboom

Prima resultaat, geen klachten.

Communicatie, punctualiteit, bezorging en het drukwerk zelf.

De enorme prijsstijging binnen twaalf maanden was wat onprettig om te ervaren.

B&R Beurs

New Energy Printing had een relatief snelle levertijd. Fijn contact en erg behulpzaam. Duidelijk in communicatie en een goede digitale proefdruk vooraf.

Snelle levering, duidelijke communicatie, vriendelijk

Fysieke proefdruk kunnen leveren. Het is toch net wat meer geruststellend in het algemeen om het boek daadwerkelijk fysiek te kunnen bekijken en controleren, voordat je deze in een groter aantal... Fysieke proefdruk kunnen leveren. Het is toch net wat meer geruststellend in het algemeen om het boek daadwerkelijk fysiek te kunnen bekijken en controleren, voordat je deze in een groter aantal laat drukken.

Dennis / MailBlue

Snel en goed

De snelheid is echt top met scherpe prijzen

Voor mij was het de eerste keer om het proces van een boek te doorlopen. Wellicht een timeline met hoe het proces verloopt van binnenkomst tot aan levering van de druk? Geeft een goed overzicht

Koninklijke Visio

Over het algemeen prettig , helder en to the point!

Directe communicatie.
snel reageren
prettig telefonisch contact met Patrick
probleemoplossend

?

Pieter Zuidema

Van meet af aan een prettige samenwerking. New Energy geeft je het gevoel er samen een mooi product van willen te maken.

-snel reactie op mails en app's
-goede begeleiding tijdens proces (ook feedback) laatste loodjes boek in elkaar zetten

-oeff dat is zoeken, een hele kleine: wanneer er een bepaald persoon ziek is, even de opdrachtgever laten weten.

SpecialBooX

Prima drukker