Deskundigheid
Resultaat
Advies

Merk Op

Zeer goed

Snelle communicatie en goed verzorgd drukwerk.

Wat jammer dat je hiervan een verplicht veld maakt. Nou vooruit dan: Nog sneller leveren zou fijn zijn.

Ikram

Fijne ervaring. Communicatie is top en snel. Beantwoorden alle vragen en denken graag mee.

Open communicatie en denken met de klant mee (erg klantgericht)

Kleinere oplagen zou ik heel fijn vinden om ook kleinere projecten bij New Energy te laten drukken. Ik zag ook dat jullie wire-o aanbieden maar kon dit niet terugvinden bij de prijsberekening.

Reactie New Energy Printing:

Hallo Ikram,
Bedankt voor deze hele mooie woorden, daar worden wij blij van!
Hallo Ikram,
Bedankt voor deze hele mooie woorden, daar worden wij blij van!
We willen ons graag onderscheiden in advies en service. Dat is in lagere oplages niet rendabel, vandaar dat wij de keuze gemaakt hebben om oplages vanaf 250 stuks te drukken.
We kunnen zeker ook een Wiro-O binding aanbieden, hiervoor maken we altijd graag een vrijblijvende prijsberekening. Om in onze prijscalculator op onze website direct een prijs te kunnen laten zien staat de Wiro-O binding (nog) niet opgenomen als optie. We nemen dit zeker op in onze wensenlijst.
We kijken uit naar een eventueel volgend project!
Team New Energy Printing

Wilma van Essen |HORNBACH Bouwmarkt Nederland BV

De telefonische contacten waren altijd erg goed. Er was veel begrip voor het feit dat het aanleveren van de bestanden langer op zich liet wachten.

Communicatie.

Eigenlijk niet. Ik vind het een fijn bedrijf!

Harry Smith

Zeer prettig om te kunnen bellen met medewerkers van New Energy Brooks. De medewerkers waren zeer betrokken bij het maken van het product en hebben het proces om een tot een drukklare versie te... Zeer prettig om te kunnen bellen met medewerkers van New Energy Brooks. De medewerkers waren zeer betrokken bij het maken van het product en hebben het proces om een tot een drukklare versie te komen enthousisiast begeleid. Ze hebben zich ingezet om het boek nog voor de kerst af te leveren.

Het resultaat is schitterend. Een mooi verzorgd boek.

In de fase van de drukproeven is het moeilijk nog wijzigingen aan te brengen in de tekst. Bij iedere wijzigingen kunnen onverwacht ergens anders in het tekstbestand wijzigingen oppoppen. De hele... In de fase van de drukproeven is het moeilijk nog wijzigingen aan te brengen in de tekst. Bij iedere wijzigingen kunnen onverwacht ergens anders in het tekstbestand wijzigingen oppoppen. De hele tekst met dan zorgvuldig daarop worden doorgelezen.

Free my mind

Top! Persoonlijk, professioneel, snel en met een prachtig eindresultaat.

Kwaliteit, meedenken, vriendelijk en fijne communicatie.

KleinKracht

Goede samenwerking, deskundig, alle afspraken zijn nagekomen, boek ziet er prachtig uit.

Goed en snel bereikbaar, duidelijk voorbeeldboek wat helpt in keuze van papier, goede adviezen.

Geen ontdekt...

Marcel Hondeveld

Positief

Duidelijke informatie

Info over aflevering

Mylucie

Fijn, prettig. Snelle communicatie en helder.

Snelle communicatie. Duidelijke uitleg. Maar ook het invoelen dat iemand een eerste boek schrijft ook erg fijn;-) Proef pakketje opgestuurd krijgen.

Rick Lantink

Samenwerking is goed bevallen. Snelle respons en offertes.

Reageert snel, beoordeelt aanlevering kritisch, beantwoord vragen snel.

Verwachtingsmanagement rondom levering. Sales vs werkelijkheid

Sven | Vespertine Offering

Vanaf het eerste contact tot de oplevering een heel professionele ervaring. Vriendelijk, duidelijke communicatie, heel professioneel en toegankelijk en bovendien is het eindresultaat is helemaal top!

Deskundigheid, stiptheid, afwerking - perfecte communicatie.

Geen!