Deskundigheid
Resultaat
Advies

Hope & Joy

Heel prettig, goeie service/begeleiding, prachtig resultaat.

Persoonlijke aandacht/meedenkjen.

Reinigingspartner

Prettige ervaring

Geduld. Scherpe controle. En vakkundige begeleiding.

Sil

Hele fijne en persoonlijke service. Goede communicatie! Fijne producten.

Hele goede en persoonlijke service. Fijn dat je een proefpakket thuis gestuurd krijgt.

Misschien af en toe iets te veel 'onbelangrijke' mailtjes.

Harry Smith

Zeer prettig om met New Energy Books te werken aan publicatie van mijn boek

Reageert snel. Telefonisch goed bereikbaar.

Bij herdruk ook minder dan 250 boeken mogelijk maken.

Reactie New Energy Printing:

Hi Harry, bedankt voor de mooie review! We gaan het verbeterpunt intern bespreken. Dank daarvoor!

Centre Lothlorien

Vlot, accuraat, vriendelijk, deskundig en servicegericht

goede communicatie

zou het niet weten

Saskia Munneke

Nadat ik online bij vijf verschillende bedrijven een offerte had aangevraagd, werd ik dezelfde dag nog opgebeld door een medewerker van New Energy Printing. Niet alleen vanwege hun gunstige prijs... Nadat ik online bij vijf verschillende bedrijven een offerte had aangevraagd, werd ik dezelfde dag nog opgebeld door een medewerker van New Energy Printing. Niet alleen vanwege hun gunstige prijs voor het drukken van mijn autobiografie, maar ook door de vriendelijke en enthousiaste benadering van de medewerker was het voor mij niet moeilijk om voor New Energy Printing te kiezen.

Het communiceren van zowel telefonisch als via de mail, verliep keer op keer goed waardoor ik meteen het grootste vertrouwen in het bedrijf had.

Bij de laatste stappen ben ik uitstekend geholpen door grafisch designer Joey Kok. Telkens kreeg ik snel respons en alles werd duidelijk en op een vriendelijke manier uitgelegd.

Mijn 500 boeken werden keurig verpakt, en eerder dan verwacht, bij mij thuis bezorgd. Ik ben superblij en trots met het eindresultaat en raad iedereen aan om voor New Energy Printing te kiezen!

Snel reageren, vakkundigheid, vriendelijke benadering, snel handelen, duidelijke uitleg

Reactie New Energy Printing:

Hi Saskia, wat een mooie review! We doen onze best en het motiveert het team echt als ze zulke mooie reviews lezen. Dankjewel!

Clouds International B.V.

Catalogus laten drukken, Zeer Goed,

Denken mee, en vangen fouten af.

geen idee

Reactie New Energy Printing:

Bedankt voor deze mooie review!
Team New Energy Printing

The social image

Zeer goed

Snelle communicatie en echt mee denken met de klant

Mijn boek en ik

Ik heb 2 boeken laten drukken m.b.v. New Energy Printing

De snelle communicatie en terugkoppeling over b.v. offertes en levering.

Technische aanwijzingen waaraan het boek moet voldoen. b.v. werktekening van de cover, marges van het binnenwerk eerder aangeven

Bigger Than Amsterdam

Fijne ervaring, ze denken goed mee.

Het product zelf is van goede kwaliteit

Niet nodig..