Deskundigheid

Vriendelijk, betrouwbaar, correct.

Lage prijs, hoge kwaliteit

Geen.

Sven / Vespertine Offering

Mijn tweede boek hier laten drukken en alweer, top-notch service, communicatie en advies.

Advies, kwaliteit, communicatie.

Historisch Documentatie en Kenniscentrum Augstijnenhof

Boek laten drukken

Werken snel, goede begeielding en waardevolle suggesties

Birthwise

Zeer tevreden van het drukproces en het resultaat

Kwaliteit van het boek is top! communicatie verliep ook zeer vlot.

In de laatste fase voor de drukproef waren er enkele misverstanden, dat is jammer maar kan gebeuren!

Planjeweek.nl

Professioneel, betrouwbaar en heel goede kwaliteit!

Kwaliteit van het drukwerk en afspraak is afspraak! Ondanks mijn 1000+1 vragen bleef mijn accountmanager heel erg vriendelijk en professioneel. Super bedankt hiervoor! Heel fijn ook 1 aanspreekpunt.

Het offerte-aanvraag proces kan iets efficiënter en het zou fijn zijn om echt van alle opties een sample te kunnen ontvangen.

Padeladvies

Ik heb een erg leuk contact gehad. Voor mij de eerste keer dat ik een boek liet drukken. Dus ik wist van toeten noch blazen. Ik werd geduldig en vriendelijk geholpen en door het proces heen geleid.

Persoonlijk contact, zeer aangename collegae

Rob van der Keur

Prettige samenwerking, snelle reacties, professionele aanpak en fijne ondersteuning.

Kennis, kwaliteit, communicatie

Vandentop Tuinhout

Onze ervaring met New Energy Printing is ontzettend goed!

Snelle reactie op offerteaanvragen, duidelijk over de mogelijkheden, compleet verhaal, goede prijzen, duidelijke afspraken kunnen maken

Ridhaak

Wij hebben een zeer fijne ervaring gehad met diverse collega's. Telefonisch zijn we goed te woord gestaan en tijdens de fysieke afspraak hebben we de tijd gehad om alles uitgebreid te bekijken en te... Wij hebben een zeer fijne ervaring gehad met diverse collega's. Telefonisch zijn we goed te woord gestaan en tijdens de fysieke afspraak hebben we de tijd gehad om alles uitgebreid te bekijken en te bespreken. Het personeel was erg betrokken en voelde zich ook verantwoordelijk voor het eindproduct. Dit gaf ons een goed gevoel van vertrouwen. Het eindproduct is prachtig geworden met hulp en advies vanuit New Energy Printing.

Het personeel dat goed met je meedenkt en de tijd voor je neemt.

Op dit moment geen verbeterpunten.

Ben Derks, grafische en illustratieve vormgeving

Boek laten drukken

Goede prijs en kwaliteit. En sneller geleverd dan soortgelijke drukkers.

Nee.