Deskundigheid
Resultaat
Advies

dtgeenprobleem.nl

Al jaren laat ik leer-oefenboeken drukken. Over spelling, taal en rekenen. Ik schrijf alles in WORD. Ik zet het om naar pdf. Er wordt door New Energy Printing goed meegedacht over alles.... Al jaren laat ik leer-oefenboeken drukken. Over spelling, taal en rekenen. Ik schrijf alles in WORD. Ik zet het om naar pdf. Er wordt door New Energy Printing goed meegedacht over alles. Verbeterpunten door de drukker worden gerapporteerd. Vóór de druk krijg ik nog een afdrukvoorbeeld van het boek om alles nog een keer te checken. Na enkele weken worden alle boek keurig afgewerkt thuisbezorg.

Super service.

GrandPi B.V.

Fijn en behulpzaam personeel die altijd snel reageren en met je mee denken over oplossingen.

Meedenkend, snelle reactie, mooi eindproduct

nvt

Brian Rakké

Over het algemeen was de ervaring heel erg goed. Het bedrijf was altijd beleefd en begreep het als er vertraging was vanaf de kant van de klant

De communicatie met het bedrijf was uitermate makkelijk en altijd zeer vriendelijk en beleefd

Die kan ik zo snel niet noemen

Rob witbaard - Zaandijk Leeft!

Mijn eerste ontworpen boek laten drukken werd door door alle geledingen super vriendelijk en deskundig ondersteunt met tips en adviezen. Met een prachtig resultaat.

Meedenkende professionals zonder betweterig te zijn.

Sophia Academie voor Creatieve Ontwikkelng

Bij de druk van 500 boeken is er iets fout gegaan waardoor de boeken niet te verkopen zijn. Wat een goed bedrijf doet, is zijn excuses aanbieden, de levering terug te nemen en op korte termijn... Bij de druk van 500 boeken is er iets fout gegaan waardoor de boeken niet te verkopen zijn. Wat een goed bedrijf doet, is zijn excuses aanbieden, de levering terug te nemen en op korte termijn nieuwe boeken aanleveren. Zo niet New Energy Printing. In plaats van klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te hebben, lijkt vooral het eigenbelang op no 1 te staan. Dit gaat zover, dat ik een advocaat moet inschakelen. Met alle kosten van dien.

Scherpe prijzen

Als er een onherstelbare fout gemaakt wordt, deze erkennen en de verantwoording daarvoor nemen.

Reactie New Energy Printing:

Wij snappen dat er bij een boek emotie komt kijken en als er iets niet goed gaat dit erg vervelend is. Een snelle en goede oplossing is hier belangrijk bij. Jammer dat het bij jou nog niet gelukt... Wij snappen dat er bij een boek emotie komt kijken en als er iets niet goed gaat dit erg vervelend is. Een snelle en goede oplossing is hier belangrijk bij. Jammer dat het bij jou nog niet gelukt is.
We hebben diverse voorstellen gedaan en hebben de afgelopen twee dagen meerdere pogingen gedaan om in contact te komen met je advocaat.
Wij hebben er nog steeds vertrouwen in dat we samen een oplossing vinden, zodat je je snel kunt focussen op de verkoop van je mooie boeken. Volgens ons moet dat vast en zeker goed komen.
Team New Energy Printing

School of Human Design

Perfect!!

Persoonlijk, pragmatisch, snel, goede prijs- kwaliteit verhouding

Freebird Publishing Services

Hele snelle en goede service. Reactiesnelheid top! Goede communicatie! Heldere en duidelijke afspraken, complimenten aan Vincent! Echt een topper!

Heel mooi eindproduct afgeleverd! Afspraken allemaal nagekomen!

Nee hoor, die zijn al wel besproken:D.

Djadja bv

Fijne goede ervaring

Goede service, fijne communicatie

Meer info vooraf…?

Frank Heremans

Een zeer goede service

luisteren en mee denken aan verbeteringspunten ivm je project.
niet opdringerig, een luisterend oor.

doe zo veder als jullie bezig zijn

Pauline Meijer illustraties en ontwerpen

Iedere keer weer een fijne samenwerking met prachtig resultaat.

vriendelijke en persoonlijk contact, hulpvaardig

Ik heb er zo gauw geen.