Deskundigheid
Resultaat
Advies

Plant - the vegan student

New Energy Printing is een hele fijne partij om mee samen te werken. De mensen reageren snel, zijn erg vriendelijk en vinden het leuk om met je mee te denken.

Het was heel fijn om op kantoor de verschillende soorten papier ed te kunnen zien en voelen om zo tot een goede beslissing te komen. Wij zijn hierin erg goed geholpen door Vincent en ook door het... Het was heel fijn om op kantoor de verschillende soorten papier ed te kunnen zien en voelen om zo tot een goede beslissing te komen. Wij zijn hierin erg goed geholpen door Vincent en ook door het proces heen was alles zeer duidelijk en werd er fijn meegedacht. De begeleiding van Vincent en Magdalena voelde erg persoonlijk en vertrouwd.

Bert Spiertz Fotografie

Goede ervaring. Het is een prettig bedrijf om mee samen te werken en ze zijn zeer betrouwbaar en behulpzaam

contact, bereikbaarheid, betrouwbaarheid, planning, kwaliteit van de druk

De harde cover van mijn boeken trekt een heel klein beetje krom waardoor het papier aan de achterkant van de cover iets gaat bobbelen. Ik denk dat hier eens naar gekeken moet worden

ADviz BV

Daar sta je dan met je eerste boek. Wat nu. Al meteen bots ik op internet op jullie bedrijf. Voorzichtig eens bekijken wat er allemaal mogelijk is. Daags daarna een telefoon van een zeer... Daar sta je dan met je eerste boek. Wat nu. Al meteen bots ik op internet op jullie bedrijf. Voorzichtig eens bekijken wat er allemaal mogelijk is. Daags daarna een telefoon van een zeer vriendelijke medewerkster die met enkele eenvoudige vragen de zaken meteen veel duidelijker maakt. Fijn. Offerte leek OK. Ik heb zelfs de moeite niet meer genomen deze te vergelijken. De vlotte aanpak was zeer geruststellend en nu ik mij in een nieuwe wereld begeef vind ik het prettig ontzorgd te worden. Ook de samenwerking met de grafisch vormgeefster was perfect en verliep vlekkeloos. De rest van het proces verliep even vlot en de levering werd een feest! Dankjewel.

Service en eenvoud. Jullie ontzorgen jullie klanten.

Ik zou niet meteen punten van kritiek kunnen opsommen.

SUNWAY Benelux

Thomas en zijn team zijn fijne professionals. Denken proactief met je mee en dat tegen een zeer scherpe prijs!

Proactief, behulpzaam, komen afspraken na, aftercare.

Wim van Baaren

Wederom een super ervaring met de mensen van New Energy

Ze denken mee. Delen de verschillende mogelijkheden
Reageren heel snel en zorgen voor kwaliteit

Prijs zou omlaag mogen

Fiona Dijkhuizen

Fijne samenwerking! New Energy schakelt snel en dacht met mij mee voor de productie van mijn boek. Ze zijn laagdrempelig bereikbaar en hielden mij tijdens de productie op de hoogte van de status.... Fijne samenwerking! New Energy schakelt snel en dacht met mij mee voor de productie van mijn boek. Ze zijn laagdrempelig bereikbaar en hielden mij tijdens de productie op de hoogte van de status. Mijn boeken zijn zelfs eerder geleverd dan de deadline, topservice!

Korte lijnen, goed bereikbaar en denken goed met je mee.

Geen verbeterpunten

Jeugdbondsuitgeverij

Vragen goed beantwoord en geholpen met het zoeken naar het best passende product. Er fijn contact en snel antwoord.

Persoonlijk contact, snelle reactie. Veel hulp bij het oplossen bij problemen in de bestanden.

Geen commentaar

Tom fictie

Werk al jaren samen met ze en hoop dat het altijd zo blijft

Persoonlijk. Duidelijk. Professioneel. Behulpzaam.

Nee

Ex Oriente Lux

Drukken van boeken

Snelle en makkelijk contact, goede prijs, snelle levering

Academie voor Kinesiologie - Roos Dekkers

Ik ben heel fijn, persoonlijk en snel gelopen.

aandacht en vriendelijke communicatie

ga zo door!