Deskundigheid
Resultaat
Advies

Ton van der Weerden

Goede en heldere afspraken kunnen maken.

Steeds direct en snel contact via telefoon of mail.

HartBewust

Fijn persoonlijk contact

Persoonlijk contact

Er zijn wel wat dingetjes mis gelopen, gelukkig viel het al met al mee en heeft new energy printing goed meegedacht in de oplossingen.

Reesink & Co

Goed drukwerk en afwerking, eerlijke prijs en snelle levering

Goed product, fijne communicatie

Nicolien / Stichting Sezen

Bij de beslissing om zelf je boeken te gaan uitgeven, hoort ook de zoektocht naar een drukker. Zo kwamen we bij New Energy Printing uit. In onze eerste contacten was Vincent erg attent en snel met... Bij de beslissing om zelf je boeken te gaan uitgeven, hoort ook de zoektocht naar een drukker. Zo kwamen we bij New Energy Printing uit. In onze eerste contacten was Vincent erg attent en snel met het beantwoorden van allerlei vragen rondom het drukken. Hij dacht mee en zijn antwoorden waren helder. Ook deed hij zijn best om te kijken hoe we onze boeken op tijd geleverd zouden kunnen krijgen, terwijl onze leverdatum niet echt realistisch was. Na het bezoek aan hun kantoor hakten we de knoop door. Magdalena nam het toen over en ook zij was altijd erg attent en snel met het beantwoorden van allerlei vragen en voor het weer laten aanpassen van onze bestanden bij de drukker. Ook toen het leek dat we onze 2e deadline niet zouden halen, zorgde ze er alsnog voor dat wat laatste aanpassingen gedaan werden. De boeken kwamen volgens planning aan (al haperde de communicatie met het transportbedrijf een beetje...), keurig verpakt en zien er prachtig uit!

Reageren altijd snel, meedenkend, betrokken.

Vincent was bij ons bezoek niet heel goed voorbereid. Hij had die ochtend nogal vertraging gehad en was ook net binnen, dus we zullen dat als reden aanhouden. Maar dit maakte dat we wel even... Vincent was bij ons bezoek niet heel goed voorbereid. Hij had die ochtend nogal vertraging gehad en was ook net binnen, dus we zullen dat als reden aanhouden. Maar dit maakte dat we wel even twijfelden of we bij New Energy Printing ons boek zouden laten drukken. Dit dus als tip om een volgende keer meer aandacht te hebben voor de voorbereiding van zulke bezoeken om klanten die goede eerste indruk per mail/telefoon vast te laten houden.

Charlotte van Loo

Correct, korte lijnen en goed drukwerk

Persoonlijk contact waar ik altijd terecht kan met vragen

NVT

Hijri

De medewerkers waren betrokken en new energy printing bied mogelijkheden voor bedrijven.

-betrokken
-eigen nuttige inbreng

Rob Ranzijn Coaching en training

New energie printing heeft me super goed geholpen met de laatste afronding van mijn boek! Snelheid en communicatie was echt super! Van begin tot eind heel goed geholpen!

Snelheid, communicatie

MMC Print

Zeer goed

Communicatie

Plant - the vegan student

New Energy Printing is een hele fijne partij om mee samen te werken. De mensen reageren snel, zijn erg vriendelijk en vinden het leuk om met je mee te denken.

Het was heel fijn om op kantoor de verschillende soorten papier ed te kunnen zien en voelen om zo tot een goede beslissing te komen. Wij zijn hierin erg goed geholpen door Vincent en ook door het... Het was heel fijn om op kantoor de verschillende soorten papier ed te kunnen zien en voelen om zo tot een goede beslissing te komen. Wij zijn hierin erg goed geholpen door Vincent en ook door het proces heen was alles zeer duidelijk en werd er fijn meegedacht. De begeleiding van Vincent en Magdalena voelde erg persoonlijk en vertrouwd.