Prima! niets mis mee gewoon goeie levertijd, normale verzendkosten, goeie producten zoals de Rival blasters die niet op andere plekken in nederland verkrijgbaar zijn (zover ik weet)

het zou fijn zijn als er meer voorraad was, ik was van plan de Nemesis te bestellen helaas is die alweer uitverkocht

Reactie Nerf-pijltjes.nl:

We proberen altijd voorraad te houden, en hebben de voorraad in het afgelopen jaar ook vergroot. Helaas zijn we daarin ook wel afhankelijk van leverancier, waardoor het niet altijd lukt. In het geval van de Nemesis: die is uit het assortiment en komt dus waarschijnlijk niet meer terug. We zijn op zoek naar alternatieve inkoop mogelijkheden.

Snel en duidelijk

Robert

Prima. Levering is optijd en goederen worden degelijk verpakt.

Assortiment uitbreiden, wellicht met switchplates voor de rapidstrike en flywheel cages.

Sylvia van Dijk

Er goed! Snelle levering en duidelijke site!

product snel gevonden op de site

geen verbeterpunten

Goed geleverd! Snelle bezorging

Levering liep vertraging op (mede door black friday) maar ik werd keurig via een mail geïnformeerd en daarbij werd tevens gevraagd of dit een probleem was. Zo ja, dan mocht ik ook iets anders...

Adriaan

Super goed

Niet, gewoon super service

marian

Positief ziet er leuk uit en snelle levering

nee

Top! Snelle levering, geven ook aan als de bestelling wat vertraging heeft. Houden je dus goed op de hoogte. Keurig afgeleverd, tevreden!