Locatie
8.5/10
De docent
Het voltooien van de inschrijving
8.5/10
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
8.1/10
Ik heb geleerd wat ik wilde leren

Open uitleg met veel praktische voorbeelden! Boeiend en heel prettig om naar te luisteren. Uitermate leuke groep ook. Kortom ik werd er blij van.

Uitleg opzet en voorschriften, maar niet de achterliggend gedachtengoed

Duidelijke presentatie en goed verzorgde syllabus met waardevolle bijlagen.

Yigit, N.

Training was goed. Docent en sessies en leer proces waren ook heel goed. Maar ik heb nog 2 punt/commentaren: 1- Op web site vermelde docent was niet docent van training. Docent was eigenlijk fijn....

De training as professioneel en de trainer deskundig. Van te voren had ik gehoopt dat het gaan over hoe deze norm te gebruiken in bestaande contracten. Tijdens de training werd de nadruk meer gelegd...

Te technisch en theoretisch, onvoldoende op ons werk aangepast, zonde van de tijd

Ik vond het een goede afwisseling van theorie, het geven van praktijkvoorbeelden, ingaan op vragen en gesprekstechnieken oefenen.

Dag 1 bestond voor, voor mij, voornamelijk bekend materiaal. Opdrachten hadden iets uitgebreider uitgelegd kunnen worden, maar dat is lastig qua tijd. De 2e dag was erg leerzaam en leuk.

Heldere uitleg en hoge waardering voor de interactieve werking uit de groep waarvoor ruimte gemaakt werd.