Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Sterke punten: updates over de gewijzigde regels. duidelijke uitleg hierover tijdens de cursus.
Min punt: het was te lang geleden voor ons dat we hier iets mee gedaan hebben wat maakte dat 1 dag te kort was.

Angelina Dusseau-Verdurmen

Duidelijke uitleg en ruimte voor eigen inbreng.

Een uitgebreide les, met ruimte voor verdieping voor een onderwerp waar je meer over wilt weten

Peter-Jan Schouten

Pouw heeft snel en goed aangevoeld wat voor ons van belang is en de training daarop gekalibreerd. Zijn voorbeelden uit de praktijk waren waardevol en leerzaam.

Zeer goede ervaring, leuke docenten, alles is bespreekbaar, uitleg is duidelijk en zeer verhelderend.

De inleiding was te lang Het ging vooral over de achtergrond hoe het is ontstaan, mindset dat nodig is om ermee aan de gang te gaan. Dus vooral randzaken. Pas na11 uur werd het interessant.
De inleiding was te lang
Te weinig theorie. Thema's en subthema's zijn benoemd, maar inhoudelijk werd er onvoldoende over verteld.
mis diepgang.
Mijn verwachting was dat als ik naar een training ben geweest, dat is het boek er alleen nog maar als naslagwerk erbij hoeft te pakken. Ik moet het nu allemaal nog zelfs gaan doornemen om er inhoudelijk over te kunnen auditen.

Het inschrijfproces was erg rommelig en onduidelijk, zo kreeg ik geen bevestiging van de inschrijving en werd pas na telefonisch contact duidelijk dat de verdere details enkele weken voor aanvang... Het inschrijfproces was erg rommelig en onduidelijk, zo kreeg ik geen bevestiging van de inschrijving en werd pas na telefonisch contact duidelijk dat de verdere details enkele weken voor aanvang van de training bekend gemaakt worden. Ook de factuur liet lang op zich wachten, toen ik daarover wederom contact op nam, werd ons verteld dat de factuur pas achteraf zou volgen. Om vervolgens te vernemen dat deze toch voor aanvang training verschenen, alle drie tegelijk. Ook was mij niet duidelijk dat de lunch verzorgd zou worden door NEN, heel fijn, maar had het op prijs gesteld als dat vooraf gemeld wordt. Misschien is dat ook wel gebeurd, maar dat heb ik dan over het hoofd gezien. De ontvangst was keurig geregeld en ook alle trainings benodigdheden werden vooraf gereed gelegd, erg netjes. De docent weet duidelijk waar hij het over heeft en dat is prettig. Kortom een lange, maar leerzame dag, nu verder met de volgende modules.