Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren

Tijdens de eerste sessie liet de trainer zich te veel leiden door alle vragen die gesteld werden, na wat overleg ging dat de 2e sessie veel beter

Sterke punten: docent was goed voorbereid, stelde duidelijk kader dat dit de "norm verklaard" is en geen praktijktraining. Er was wel ruimte voor stellen van praktijkgerichte voorbeelden of... Sterke punten: docent was goed voorbereid, stelde duidelijk kader dat dit de "norm verklaard" is en geen praktijktraining. Er was wel ruimte voor stellen van praktijkgerichte voorbeelden of probleemstellingen. Het gedeelte voor de pauze had wat sneller de diepte in mogen gaan. De breakoutsessions hebben natuurlijk een functie in de opbouw, maar de sessies misten wat diepgang. Dan puntje ten aanzien van techniek: sommige deelnemers waren slecht te verstaan, het switchen tussen break-out sessies en main-sessie verliep niet soepel: Je werd dan de sessie uitgezet en moest je je login weer opnieuw opzoeken etc. Niet heel problematisch, maar het helpt niet de flow vast te houden. het idee met NEN-connect is een mooie oplossing. Ik vond het jammer dat ik de 27002 niet kon inzien. Ik snap dat deze praktijkgericht is, maar deze norm is onderdeel van de uitleg van de docent. Ook met de docent al besproken: een klein praktijkvoorbeeldje zou mooi zijn: zo ziet een risico analyse of een register er uit. Samenvattend - een prima training die mij gaf waar ik voor kwam.

jong, J. de

Was eerste keer wat rommelig ging van links naar rechts

Ik had verwacht dat er meer aandacht zou zijn geweest voor het keuren van apparaten en alles waar een stekker aan zit. Dit was wel heel veel theorie

Graag zou ik de digitale informatie wat eerder krijgen, om beter voorbereid de cursus in te gaan.

Ik mis toch wel wat interactie met de andere deelnemers. Dat kan ook niet anders en ik weet ook niet hoe je dit oplost bij een online training. In een klas zie je reacties van de andere deelnemers... Ik mis toch wel wat interactie met de andere deelnemers. Dat kan ook niet anders en ik weet ook niet hoe je dit oplost bij een online training. In een klas zie je reacties van de andere deelnemers en dat is interactiever. Qua stof en de manier waarop, met de break out rooms, was het prima. Het is wel intensief, omdat je een hele dag geconcentreerd naar je scherm aan het kijken bent en niets wilt missen.

De training waar ik aan deelgenomen heb is anders verlopen dan ik ben voorgelicht door mijn leidinggevende. Hij was opzoek naar een cursus verdieping in de NEN 2767 maar daarentegen kregen wij een... De training waar ik aan deelgenomen heb is anders verlopen dan ik ben voorgelicht door mijn leidinggevende. Hij was opzoek naar een cursus verdieping in de NEN 2767 maar daarentegen kregen wij een cursus inspectie NEN 1010 en NEN 3140.