Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren

Heel tevreden over de docent wat betreft uitleg van de stof maar ook inleving en contact met de groep. Dat waren mensen met heel verschillende achtergrond en ervaring. Duidelijk cursusboek. Ook hoe... Heel tevreden over de docent wat betreft uitleg van de stof maar ook inleving en contact met de groep. Dat waren mensen met heel verschillende achtergrond en ervaring. Duidelijk cursusboek. Ook hoe de basisbegrippen werden uitgelegd in de vergelijking met water. Tijd goed ingedeeld, inleiding, les, pauze, les etc.

Zit goed in elkaar. Goede uitleg en voorbeelden.

Het was een leerzame training, waarbij er goed werd ingespeeld op de behoefte. Aan het begin dacht ik met de uitleg waar gaat dit naar toe, maar dat kwam uiteindelijk in een duidelijke conclusie... Het was een leerzame training, waarbij er goed werd ingespeeld op de behoefte. Aan het begin dacht ik met de uitleg waar gaat dit naar toe, maar dat kwam uiteindelijk in een duidelijke conclusie samen. Pauw was erg enthousiast en wist het op een leuke manier te brengen en het verhaal boeiend te houden. Wellicht was het tijdig in lassen van een korte pauze wel gewenst geweest.

Goed, goede uitleg en oefeningen m.b.t. de normelementen

Het werd met humor verteld, voor mij persoonlijk is dat een fijne manier van onderwijs. Pouwe was enthousiast en duidelijk

C. Classens

De cursus was erg duidelijk, en vragen werden goed beantwoord

Training over SCL is zeker goed. Wat ik jammer vond is dat de trainer zich (blijkbaar) niet verdiept heeft in de stand van zaken bij Van Wijnen, er werden tips gegeven die wij al langere tijd... Training over SCL is zeker goed. Wat ik jammer vond is dat de trainer zich (blijkbaar) niet verdiept heeft in de stand van zaken bij Van Wijnen, er werden tips gegeven die wij al langere tijd toepassen. Wij hebben al een app, wij mailen grotere incidenten intern door om er van te leren, vanuit de meldingen halen wij reeds trends waar wij informatieve posters van maken voor in bouwketen en kantoor. Daarnaast stelde de heer Steijger de vraag wie onze audit gaat afnemen, terwijl bekend is dat ABOMA dit doet. Kortom: hoe is de voorbereiding van de cursusdag geweest?

Werd goed gebracht, eerste deel (algemene deel) was interessant. Tweede deel, waarin op een aantal specifieke vragen werd ingegaan, wat minder, omdat die specifiek op hardware gericht waren en voor... Werd goed gebracht, eerste deel (algemene deel) was interessant. Tweede deel, waarin op een aantal specifieke vragen werd ingegaan, wat minder, omdat die specifiek op hardware gericht waren en voor mij minder relevant (software).