A.. Toeset

Ik ben zeer tevreden over NederRealEstate
Nadat ik in gesprek met de heer van Bussel drie beleggings panden in de
verkoop deed, werd er meteen actie ondernomen.
Het contact met...
Ik ben zeer tevreden over NederRealEstate
Nadat ik in gesprek met de heer van Bussel drie beleggings panden in de
verkoop deed, werd er meteen actie ondernomen.
Het contact met kandidaat kopers werd zorgvuldig door de heer van Bussel begeleid,
en ik werd daar altijd over geinformeerd.
De drie panden zijn naar tevredenheid verkocht, dankzij de inzet van de heer van Bussel
Ik raad een ieder om met NederRealEstate zaken te doen.
Met dank aan de heer van Bussel
AToeset.

Jacqueline van Reijmersdal

Via Neder Real Estate heb ik mijn huis gekocht.
Het contact met de makelaar was direct heel prettig, ontspannen.
Na de bezichtiging heb ik snel een bod uitgebracht en heel snel was de...
Via Neder Real Estate heb ik mijn huis gekocht.
Het contact met de makelaar was direct heel prettig, ontspannen.
Na de bezichtiging heb ik snel een bod uitgebracht en heel snel was de koop gesloten.
Gehele afhandeling is in een goede sfeer verlopen.

Draaijer

dat is prettig zaken doen!

Hartkamp

Zeer correcte en duidelijk communicatie bij verkoop van een perceel grond hartelijk dank Daniel
Gé & Cees

Survival Instinct

Huisvestingadvies

Jan Assink

Makelaar Daniël van Bussel leverde uitstekende dienstverlening bij de heronderhandeling van mijn winkelpand in het centrum van Apeldoorn. Zijn deskundig advies over de juridische afwikkeling en het... Makelaar Daniël van Bussel leverde uitstekende dienstverlening bij de heronderhandeling van mijn winkelpand in het centrum van Apeldoorn. Zijn deskundig advies over de juridische afwikkeling en het zorgvuldig opstellen van de huurovereenkomst waren van toegevoegde waarde tijdens dit proces.

Fam. Bleijswijk

NederRealEstate - Daniël van Bussel is zeer deskundig. Zijn communicatie is helder en snel. Dat leidt tot een prettige samenwerking.

Tim Jans, Accountmanager Zakelijk, SNS

Professioneel, accuraat, snel en korte lijnen zijn zaken die betrekking hebben op de werkwijze van NederRealEstate / Daniel van Bussel. Een aanrader wanneer je op zoek bent naar persoonlijk contact,... Professioneel, accuraat, snel en korte lijnen zijn zaken die betrekking hebben op de werkwijze van NederRealEstate / Daniel van Bussel. Een aanrader wanneer je op zoek bent naar persoonlijk contact, snelheid en korte lijnen.