Bernhardt

Het was een prachtige cursus met veel mooie inzichten en goed geleid door Nancy! Bedankt!

Reiki 1

Ik vond het het een intressante cursus. De docent legde het duidelijk en met passie uit. Was een fijn weekend

Het waren 2 interessante dagen met duidelijke uitleg en oefeningen
in een prettige sfeer. Zeer aan te raden.

Shin do

Reactie Nederlof Centrum:

Fijn om te horen dat je de dagen als interessant en de uitleg met oefeningen als duidelijk ervaren hebt, en dat de sfeer prettig was. Bedankt voor je aanbeveling!

Nynke

Erg leerzame en praktische opleiding. De technieken zorgen voor mooie groei in de persoonlijke ontwikkeling. Er wordt echter weinig ruimte gegeven om te delen over deze groei tijdens de lesdagen,... Erg leerzame en praktische opleiding. De technieken zorgen voor mooie groei in de persoonlijke ontwikkeling. Er wordt echter weinig ruimte gegeven om te delen over deze groei tijdens de lesdagen, hierdoor is er weinig diepgang in de groepsvorming.

Auratouch

Reactie Nederlof Centrum:

We waarderen je openhartigheid en de tijd die je genomen hebt om jouw ervaring met ons te delen, met name je gedachten over het delen van persoonlijke groei. Jouw inzichten zijn waardevol voor ons.... We waarderen je openhartigheid en de tijd die je genomen hebt om jouw ervaring met ons te delen, met name je gedachten over het delen van persoonlijke groei. Jouw inzichten zijn waardevol voor ons. Hartelijk dank voor je feedback.

Bertha de Lange

De 2e cursus bij Nederlof Centrum en wederom veel geleerd in een fijne sfeer.

Shin -do

Reactie Nederlof Centrum:

Bedankt voor je review en voor het kiezen van het Nederlof Centrum voor je tweede cursus! Leuk om te horen dat je wederom veel hebt geleerd en dat je de sfeer als prettig vond. We hopen je in de... Bedankt voor je review en voor het kiezen van het Nederlof Centrum voor je tweede cursus! Leuk om te horen dat je wederom veel hebt geleerd en dat je de sfeer als prettig vond. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Geniva Braaf

Het was een hele leuke opleiding, ik heb er erg van genoten. Ik heb veel geleerd. Vooral geschikt als beginnende healer om kennis te maken met de verschillende facetten van healing en spiritualiteit.

Chakra healing en aurahealing

Reactie Nederlof Centrum:

Hartelijk dank voor je positieve feedback over onze opleiding! We zijn blij te horen dat je de opleiding leuk vond en er veel van hebt geleerd.
Team Nederlof

Duidelijke trainer met verstand van zaken

Shin Do

Bedankt voor je review!

Edwin Crommentuijn

Een fijne ervaring, zeer kundige, duidelijke en vriendelijke master, een fijne ruimte en een leuke gevarieerde groep.

Reactie Nederlof Centrum:

Bedankt voor je geweldige review. Wij waarderen dit enorm.

Hele fijne cursus gelijk aangemeld voor Reiki 2

Reactie Nederlof Centrum:

Heel leuk om te horen. Bedankt voor je lieve review.

Tom J van Selm

Hulpzaam correct en duidelijke uitleg

Reactie Nederlof Centrum:

Bedankt voor je fijne review!