2095 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer hoozemans

Heel erg goed

toezicht op handen wassen

mevrouw Ramkisoen

Mijn ervaring is zeer positief.
Ik kom al meer dan 15 jaar.

Vriendelijke ontvangst.

mevrouw de Kievith

Meestal heel goed!

Heel vriendelijk, ondanks dat dat de baliemedewerkster mij op internet (afspraak)niet kon vinden

mevrouw Verlinde

Doordat we mondkapjes moesten dragen was het een andere ervaring dan normaal, maar ik werd nog steeds heel netjes geholpen. Alleen de plastic capes die er nu waren waren wel een stuk slechter dan de... Doordat we mondkapjes moesten dragen was het een andere ervaring dan normaal, maar ik werd nog steeds heel netjes geholpen. Alleen de plastic capes die er nu waren waren wel een stuk slechter dan de normale capes, het was alsof ik in een mini-sauna zat, en ik kom niet bij de kapper om te zweten.

Nette ontvangst, goede kapster.

heer Maas

Snel, vriendelijk

mevrouw vogelaar

Goed georganiseerd

Ineke

Ik begrijp niet waarom niet iedereen naar de Kappersacademie gaat, in plaats van de dure salons. Een bezoek neemt iets meer tijd in beslag, maar men besteedt dan ook geduldig alle tijd aan je haar.... Ik begrijp niet waarom niet iedereen naar de Kappersacademie gaat, in plaats van de dure salons. Een bezoek neemt iets meer tijd in beslag, maar men besteedt dan ook geduldig alle tijd aan je haar. Het wassen, knippen en föhnen gaat heel zorgvuldig. Ik ben altijd tevreden en mijn haar zit minstens zo goed als na een knipbeurt van 50€.
Er zijn veel supervisors die vooraf, tijdens en na de knipbeurt in de buurt zijn en meekijken.

Kwaliteit en service

mevrouw de schepper

Prettig en een levendige bedoening

positieve docent. Fijn te zien dat op een ontspannen manier, praktische aanwijzingen en tips werden gegeven en zo leren leuk is voor de leerling

mevrouw Venema

Goed!