Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Het eindresultaat is altijd goed. De weg er naar toe duurt soms wel even.

Er wordt goed geluisterd naar je wensen.

Mijn eerste ervaring bij de NKA was niet positief. Mijn haar is veel korter geknipt dan wat we besproken hadden en met groot lengte verschil in lagen, terwijl ik alleen lange lagen wilden om het... Mijn eerste ervaring bij de NKA was niet positief. Mijn haar is veel korter geknipt dan wat we besproken hadden en met groot lengte verschil in lagen, terwijl ik alleen lange lagen wilden om het minder stijf te maken. Toen ik door had dat het te kort was / er scheef uit zag is er een docent bijgekomen die de knipbeurt heeft afgemaakt. Haar kan je natuurlijk niet vastplakken maar er is wel geprobeerd het geheel iets soepeler in elkaar over te laten lopen. Uiteindelijk 2 uur in de salon gespendeerd terwijl ik kwam om 3 cm van de punten af te halen

Hoe een docent er alles aan probeert te doen om mij toch blij de salon uit te zien lopen

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw, Wij vinden het zeer spijtig te moeten lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling. En helemaal om te lezen dat dit ook nog eens de eerste keer was dat u bij ons was. Ik weet dat... Beste mevrouw, Wij vinden het zeer spijtig te moeten lezen dat u niet tevreden bent met uw behandeling. En helemaal om te lezen dat dit ook nog eens de eerste keer was dat u bij ons was. Ik weet dat we eerste indruk maar één keer gemaakt kan worden, toch zouden we u nog een keer willen laten zien dat het ook goed kan gaan 😃. We hopen u binnenkort weer te mogen begroeten in onze salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur

Prima indruk. Ondanks reserveren zit je niet snel in de kappersstoel, maar daarna gaat het snel, efficiënt en goed.

Priis

Hartstikke goed nette zaak waar alles goed is geregeld

Garderobe en aankomst zijn sterke punten

Jeanet Groenendijk

Meestal is het goed. Dit keer kreeg ik een onervaren persoon voor permanent voor lang haar in te draaien, duurde erg lang, vaak moest het overnieuw, gelukkig kwam er een ervaren dame mee helpen.

Vriendelijkheid, leren op een goede manier van elkaar, en goedkoop,

Saskia

Heel goed, prima geknipt!!

Klantvriendelijk en deskundig

Max möller

Zeer goed

Vriendelijk, duidelijk en snel geholpen

Prima al met al

Nee niet bijzonder