Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Top! Vriendelijke kapster en heel blij met het resultaat

Goede uitleg wanneer ik erom vroeg

Marie van der Toolen

Prettig

Er word goed naar je geluisterd

Heel erg goed, er wordt goed naar je geluisterd en iedereen is vriendelijk.

Altijd een vriendelijke ontvangst !

Prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben gisteren voor het eerst geweest naar de NKA. Ik wilde een flink stuk van mijn haar eraf, en daar was ik best een beetje zenuwachtig voor. De kapster heeft mij goed op mijn gemak gesteld door... Ik ben gisteren voor het eerst geweest naar de NKA. Ik wilde een flink stuk van mijn haar eraf, en daar was ik best een beetje zenuwachtig voor. De kapster heeft mij goed op mijn gemak gesteld door zelf rustig te blijven en beetje een praatje te maken. Ze was erg kundig en ik ben enorm blij met het eindresultaat!

Duidelijke supervisie

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw, bedankt voor uw mooie review. We zullen de complimenten doorgeven aan ons team. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur

Anke

Kom hier al jaren en dat lijkt me een compliment op zich. Leuk om de leerlingen aan het werk te zien. Meesten gedragen en werken uiterst professioneel

Altijd vriendelijk en goed service

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw Meijer,

Wat fijn dat u al zo lang bij ons klant bent in de salon. Bedankt voor uw tip. We zullen dit met ons team bespreken. Fijne dagen, Martijn Abers Algemeen directeur

Spannende ervaring.

Duidelijke aanwezigheid van de docenten.

Tonny van't Hoff /tangoschool-rotterdam.nl

Ik werd behandeld door een zeer goede leerling en lerares

Ondanks grote drukte heerste er orde en netheid

J. Ronner

Netjes ontvangen en snel naar de kapster geleid. Gezellige en kundige kapster heeft me geholpen. Helaas mocht ze niet mijn nek scheren na het trimmen van mijn baard.

snel en kundig

Het was de eerste keer. Was een goede ervaring en niet duur. Moest wel vaak wachten. Het duurde uiteindelijk twee uur en een kwartier voor wassen, knippen en drogen.
Door werkzaamheden...
Door werkzaamheden problemen met watertoevoer wastafels. Water was eerst heel heet, zere hoofdhuid. We moesten van wastafel veranderen.

Kapster was heel vriendelijk