2095 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2095 Reviews

mevrouw De Witte

Snelle en goede knip behandeling

Een zeer goede leerling!

J. BROEKEMA-PRINSEN

Zeer tevreden... wordt altijd goed en vriendelijk geholpen.

Dat ze alle tijd voor je nemen en dat je mag aangeven of het nog korter wil of niet...

mevrouw Sjostrom

Leuke meid, goedkoop, netjes met de corona regels

heer Kindt

Zeer goed

mevrouw van der Beek

Zeer positief en gezellig

Vlotte daadkrachtige kapster

mevrouw van de Breevaart

Was de 1e keer. Volgende keer: Vragen om klein stukje eraf te knippen omdat de mogelijkheid bestaat dat leerling gecorrigeerd wordt en er nog een stukje afgaat, waardoor het eigenlijk naar mijn... Was de 1e keer. Volgende keer: Vragen om klein stukje eraf te knippen omdat de mogelijkheid bestaat dat leerling gecorrigeerd wordt en er nog een stukje afgaat, waardoor het eigenlijk naar mijn smaak te kort wordt.

Heldere informatie

mevrouw Spijkerman

Altijd leuke mensen

goede begeleiding

mevrouw Sudiarto

Ik ben tevreden, erg klantvriendelijk personeel en een mooi eindresultaat geleverd.

Prijs & kwaliteit

mevrouw Boomsma

Heel goed! Supervriendelijk en vakkundig

Ik ben heel goed geholpen en de behandeling was zeer uitgebreid, en dat voor een lage prijs! Ik ben super tevreden!

mevrouw van Langen

Ik kom al jaren en ben altijd zeer tevreden

De dames/heren zijn echt altijd leuk, je ontmoet altijd weer een andere meid of jongen die zo hun best doen. Daarnaast is er een hele leuke sfeer in de salon, altijd een bijzondere intersectie van... De dames/heren zijn echt altijd leuk, je ontmoet altijd weer een andere meid of jongen die zo hun best doen. Daarnaast is er een hele leuke sfeer in de salon, altijd een bijzondere intersectie van mensen, heel leuk om mee te kijken bij de andere klanten.