Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Geweldig geknipt door Demi in Rotterdam Marininiersweg. Je kon merken dat ze ambitieus was; ze werkte snel maar secuur.

Leuke service dat je jas werd opgehangen. Dame achter de balie kon iets vriendelijker qua houding

Ik kom er al jaren met plezier en vertrouwen.

Perfecte combi van leren en praktijk.

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw review en fijn dat u al zo lang klant bij ons bent. Uw tip t.a.v. de wasruimte nemen we mee. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur

Vriendelijk en professioneel

Zeer goed

Wordt goed geluisterd, zorgvuldig geknipt door student en docent.

Leerlingen doen heel exact wat je vraagt en dat wordt goed uitgevoerd en strak gecontroleerd. De laatste 2 keer dat ik bij de akademie was werd er niet meer daarna door de docent verder gekeken naar... Leerlingen doen heel exact wat je vraagt en dat wordt goed uitgevoerd en strak gecontroleerd. De laatste 2 keer dat ik bij de akademie was werd er niet meer daarna door de docent verder gekeken naar bijvoorbeeld het uitdunnen of inknippen van dik haar. Naar mijn idee worden die wel laten zien door docenten aan leerlingen die wat verder in de opleiding zitten maar niet aan jonge studenten. Hierdoor is echter mijn haar de ene keer beter geknipt dan de andere keer.

Precies gewerkt

Nanda den Hartog

Het was heel fijn, ik ben heel goed geholpen door Amber. Ze was super lief en goed in haar vak.

Goed en eerlijk advies

Prettig, vriendelijk

Vriendelijkheid,

Heel fijn, goede service en goede prijs

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

I have visited Kappersakademie for 16 years and like the concept.

Communication in English about my wanted hair style went smoothly.

Heel prettig

Snel geholpen