Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Van de Breevaart

Fijn dat je ook op zaterdag terecht kunt.

Gastvrije ontvangst

mevrouw Serraarens

Goed en snel geknip.

Korte wachttijd

Monique

Beetje jammer. Ik heb tube verf besteld en daar zat geen ontwikkelings of peroxide bij. Mijn vraag was welke sterkte of wat ik erbij moet gebruiken want ik moest 1 op 1 mengen stond in de... Beetje jammer. Ik heb tube verf besteld en daar zat geen ontwikkelings of peroxide bij. Mijn vraag was welke sterkte of wat ik erbij moet gebruiken want ik moest 1 op 1 mengen stond in de beschrijving.
Omleidend antwoord, zonder direct antwoord op m'n vraag.
Ik weet dus niks. Tube kan de vuilnisbak in. Slechte info.
Dus voor mij geen herhaling meer.
Een 1 krijgen ze. Dit gaat over de online shop.

Niet.

mevrouw Brusse

Erg positief, vooral door de vriendelijkheid

Vriendelijk, luisteren goed naar m’n wensen, L’Oréal gebruikt,

MvdB

Geweldig! Leuk om enthousiaste mensen te ontmoeten die hun best doen en ook willen leren.

Leerling kapster was goed. Ze deed wat ze wist dat ze kon doen en checkte vervolgens met haar leraar. Die stuurde wat bij op een manier die respectvol was naar de leerling. Erg belangrijk dat... Leerling kapster was goed. Ze deed wat ze wist dat ze kon doen en checkte vervolgens met haar leraar. Die stuurde wat bij op een manier die respectvol was naar de leerling. Erg belangrijk dat feedback constructief is. De leerling heeft waarschijnlijk wat nieuwe dingen opgepikt, terwijl ze toch ook goed werk af kon leveren met haar nieuwe kennis.

Vriendelijke mensen en een goede sfeer. En prettige prijzen voor mensen met een kleine bears.

Vriendelijk

mevrouw Schuringa

Fijn dat er iemand mee kijkt of alles goed is gegaan, blij met resultaat.

Meteen gedag gezegd, andere kapster kwam eindresultaat controleren, kreeg advies over shampoo gebruik

mevrouw Hartman

Ik werd geknipt door Isa. Ik heb enkel mijn haren laten wassen en de puntjes laten knippen

vriendelijke ontvangst, goede prijs

mevrouw Edenburg

Marenierweg Rotterdam

Vriendelijk

mevrouw Van Geenen

Klantvriendelijk

Persoonlijke aandacht voor de klant. Zoeken naar oplossingen indien nodig