Ontvangst
Wens van de klant
Advies voor uw haar
Toezicht tijdens de behandeling
Sfeer in de kapssalon
Bent u tevreden over uw kapsel?

Ans Horjus

Goed geknipt de deur uit!

De docent is altijd in de buurt om eventueel te corrigeren.

Diny Spin

Leuk ontvangen, op de afgesproken tijd geholpen. De mensen zijn heel spontaan.,

Er wordt naar geluisterd, denken met je mee. Gezellige mensen.

Aardige kapsters, leggen alles goed uit en gaan niet gehaast te werk!

Mijn kapster nam de tijd, heel zorgvuldig geknipt en hield goed rekening met wensen van de klant

Eerst keer was de ervaring goed, de recente tweede keer was deze geweldig.

Goede ontvangst, snel en professioneel geholpen!

Ik vind dat de kappers hun werk prima doen, maar dat er qua communicatie - vooral het luisteren - nog wel wat verbetering mogelijk is.

It was a good experience, although the student cut my car in 1.5h which is too much for such a simple cat (straight cut, girls hair), too short ponny

cheap, fast, super nice

Erg slecht. De kapster die mijn haar heeft geknipt was nog op een erg laag niveau. Daarnaast was het gesprek ook niet heel prettig. Ook heeft het knippen bijna een anderhalfuur geduurd. Een beetje...

De docent die het soms overnam kon aardig goed knippen.. En herstelde gelukkig op veel plekken.

Els Charitakis

Eerste keer, goed bevallen.

Fijn geholpen, alles duidelijk en heel goed geknipt/gesneden

Ik (anderhalf jaar) vond het vooral erg leuk dat ik in de auto stoel mocht zitten. Dat mijn haar nat gemaakt werd vond ik een beetje raar. Maar door een filmpje op de telefoon van mama bleef ik...

Vriendelijke ontvangst, snel aan de beurt, goede intake en we zijn met een mooi kapsel naar huis gegaan.

Dit was de eerste keer dat ik de kappersakademie bezocht en het was een super leuke ervaring!

Alles werd goed uitgelegd en mijn kapster was heel vriendelijk en meedenkend!