Nederlandse Kappersakademie

Nederlandse Kappersakademie Ook benieuwd naar feedback over de webshop Nederlandse Kappersakademie? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company9161
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Nederlandse Kappersakademie met 8/10. Gebaseerd op 9161 ervaringen.

Nederlandse Kappersakademie 1 beoordeling

|prima, altijd snel geknipt, aardige kapsters en ik ben eigenlijk altijd tevreden met het resultaat. wel fijn dat een ervaren leraar het kapsel nakijkt en bijknipt waar nodig.

Brian Sinnema

Ik ga al naar de kappersakademie sinds ver terug in de jaren '90, toen het nog in bezuidenhout was. eigenlijk een consistente klant geweest vanaf mijn 6e levensjaar, nu ben ik 28 en ik ga nogsteeds. altijd naar tevredenheid, eigenlijk!.

Nederlandse Kappersakademie 1 beoordeling

Normaal ging ik altijd naar the graduates in diemen zuid, maar deze kapsalon is gestopt. dus ik ging op zoek naar een andere kapper en kwam uit bij de kappersakademie. prijs was goed en ook nog met studentenkorting. aanvankelijk was ik een beetje huiverig, omdat de kappers nog in opleiding zijn. de kapper (een jongen) begon een beetje onzeker, maar later was dat helemaal van hem afgevallen. hij heeft mijn verwachtingen overtroffen en een prima kapsel geknipt. na afloop kwam er nog een docent die nog wees op wat onvolkomenheden. dat is prettig, omdat je daarmee een second opinion krijgt.

Zeer goed (9/10)
Score voor Nederlandse Kappersakademie:4.5/5

Was helemaal prima.

Beveel je de kapsalon aan?Ja

Leuke plek en aardig kapster die me knipte.

Beveel je de kapsalon aan?Ja

-prettig contact met kapster.
-goed geknipt en gekleurd.

Summer
Zeer goed (9/10)
Summer

Gastvrij, vriendelijk. Snel aan de beurt.

Score voor Nederlandse Kappersakademie:4.5/5

Prima.

Nederlandse Kappersakademie 1 beoordeling

Heel goed, en niet duur. de leerlingen zijn vriendelijk en doen erg hun best. soms duurt het iets langer, maar het resultaat is altijd prima. de leerkrachten controleren alles nog een keer ook.

Uitstekend (10/10)

Veel aandacht door de leiding; zeer goed georganiseerd en zeer gemotiveerde leerlingen die weten van aanpakken.

Beveel je de kapsalon aan?Ja

Professioneel en het voelde tijdens dit eerste beziek meteen goed.

Nederlandse Kappersakademie 1 beoordeling

Wat fijn dat ik de kappersacademie ontdekt heb ik kom al jaren bij een goede niet goedkope kapper waar ik mijn haar laat kleuren, uitgroei en folies, eigenlijk niet naar mijn tevredenheid! ik hoorde positieve berichten over de kappersacademie en ben daar afgelopen vrijdag geweest zeer tot mijn tevredenheid. de uitgroei is perfect gedekt en de folies mooi aangebracht daarna heel goed geknipt en geföhnd!.
ik ga hier zeker vaker heen, een aanrader!!.

2010 – 2017 © The Feedback Company