Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Leuk concept

Fijne ervaring en interessant om te zien hoe het er op zo'n academie aan toegaat

Sociaal vaardig, goed geknipt

goedkoop, goed. Leraren aanzienlijk beter dan gewone kappers, waardoor mijn haar uiteindelijk ook beter is.

C.J.

Tevreden als altijd, maar wel wat verwarrend dit keer

Goed advies

Ik kwam voor het eerst en het was een positieve ervaring: goede sfeer en ondanks de drukte voelde het niet druk. En ik ging met een goed geknipt hoofd de deur weer uit. Ik had best een lastige... Ik kwam voor het eerst en het was een positieve ervaring: goede sfeer en ondanks de drukte voelde het niet druk. En ik ging met een goed geknipt hoofd de deur weer uit. Ik had best een lastige kapselwens, dus het is knap dat die gelukt is.

Ik had een afspraak om 15.00 uur, kwam iets te vroeg binnen en kon meteen geholpen worden.
Verder heeft Jay mijn haar nog geföhnd omdat ze mij niet met nat haar de kou in wilde laten gaan. Dat is pas service!

Goede behandeling van alles.

Indien persoon bij garderobe direct jas aannemen.

Joke Bevaart

Ik kom al meer dan 30 jaar bij de kappersacademie: ik word altijd goed geholpen en ben nooit ontevreden over mijn kapsel

Vriendelijke ontvangst; wordt altijd snel geholpen; er wordt naar je wensen geluisterd; studenten worden volgens mij goed voorbereid voordat ze in de salon mogen werken.

marion

Heel erg goed

super vriendelijk

Marieke

Goed!

Netjes ontvangen, kon gelijk gaan zitten ook al was ik iets te vroeg.

Heel goed

Kundig