Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Verbrugge

Goed vriendelijk alleen jammer dat de prijs een euro duurder geworden is.

Vriendelijk

mevrouw de Bruijn

Vriendelijke kapster

mevrouw Nelemans

Goed, alleen had ik misschien iets meer advies gewild. Toen ik hierom vroeg, kreeg ik te horen: ja het is uw haar, dus u mag het beslissen.

Iedereen was erg aardig en professioneel. Na mijn bezoek wilde ik toch nog wat meer lagen in mijn haar. Daarom ben ik teruggegaan. Dit is heel netjes afgehandeld, zonder extra kosten.

Erwin

Ik word altijd keurig geholpen, je wordt netjes gecontroleerd. Ik heb nooit klachten gehad, en ja dat je iets langer bezig bent dat is een keuze.

vriendelijk

anoniem

Gastvrije en vriendelijke ontvangst

direct en vriendelijk aangesproken, met heldere en duidelijke uitleg

heer Shikuku

De wachttijd was veel te lang

heer van Eijk

Hinderlijke mondkapjes natuurlijk. studente niet erg geïnteresseerd in mijn eenvoudige kaalscheer beurt. Goede en prettige begeleider die zorgvuldig afwerkte.

Vrolijk

mevrouw Groenendijk

Ik ben altijd heel tevreden en kom graag in de salon. Had alleen gisteren het iedee dat er uiteindelijk geen leegjes geknipt zijn en alleen een stukje eraf.dit is ook prima maar vanwege mijn dikke... Ik ben altijd heel tevreden en kom graag in de salon. Had alleen gisteren het iedee dat er uiteindelijk geen leegjes geknipt zijn en alleen een stukje eraf.dit is ook prima maar vanwege mijn dikke haar al snel niet meer in model zit

Er wordt goed toezicht gehouden door de docenten

mevrouw van Harte

Top service en lieve kapsters

Geven goed advies over hoe je het haar moet verzorgen

mevrouw de Bruin

Heel goed, goede kapster ondanks dat ze "pas" in haar eerste jaar zat!

vriendelijk en duidelijk