Ontvangst
Advies voor uw haar
Toezicht tijdens de behandeling
Sfeer in de kapssalon
8.3/10
Bent u tevreden over uw kapsel?

nee

Tevreden zoals altijd.

Snel geknipt, student heeft tijdens knippen actief om feedback van docent gevraagd, dit geeft een vertrouwd gevoel.

Nvt

nvt

Jannet Knijp

Veel aandacht gekregen, goed resultaat

Joella de vos

Echt ontzettend goed! Heel professioneel, ze luisteren goed naar je wensen en de mensen zijn heel vriendelijk. Ik heb tijdens mijn knipbeurt gezellig gekletst met mijn kapster, ze bracht me thee en...

Vriendelijke mensen en ondanks dat sommigen nog maar een half jaar bezig zijn met de opleiding zijn ze al heel kundig en professioneel.

Mijn ervaring met de Nederlandse Kappersakademie is een goede geweest. Goede service, er werd naar mij geluisterd en mijn mening werd meegenomen in het resultaat.

Sterke punten waren het ontvangen worden door de kapster, ook het luisteren naar de klant was goed.

Heel aardig meisje heeft mij geholpen! Ze wist goed wat ze wel en wat ze niet goed kon.

Het meisje wat mij knipte haalde de docent er bij wanneer ze niet zeker was over iets

Bert Vogel

Heel vriendelijk personeel, Bij mijn laatste bezoek werd ik nog vriendelijker en beter geholpen dan bij mijn vorige bezoeken.

Gemoedelijke sfeer.

Iris Havinga

Super! Had student Valentina en ze was super aardig, gastvrij en heeft mijn haar heel mooi geknipt!

Kapster vroeg duidelijk naar mijn wensen, en achteraf of ik er tevreden mee was!