Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

De kapster was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ze heeft me heel goed geholpen.

De kapster was vriendelijke en heeft goed advies gegeven. Ze nam er de tijd voor en gaf veel extra tips over de verzorging van het haar

Prettig, klantgericht

Klantgerichtheid

Stanley Bouwer

Ik kom hier al sinds mijn 18e, ik ben nu 41 jaar. Altijd perfecte service van receptie tot studenten tot docenten.

Duidelijke uitleg aan plus het overleg met de klant.

Prima ervaring met deze keer een al geroutineerde bijna afgestudeerde kapster; een pittige dame die haar weg zeker zal vinden.

Vriendelijke ontvangst en bejegening. Lekker rustig in de vakantietijd.

Nina

Heel goed! De kapster aardig, rustig en bekwaam. De prijs niet te hoog, dat is erg goed voor studenten als ik en uitzonderlijk in deze stad lijkt wel. De leraressen hadden alleen niet zoveel...

professioneel

De kandidaat kapster toetst haar werkzaamheden regelmatig door de docent te raadplegen en ook de klant regelmatig te vragen of dit goed is.

Goed, duidelijk naar wensen geluisterd en de tijd genomen met beoordelaar voor uitwerken kapsel

zorgvulsig en sociaal

Emma

Mijn ervaring was heel goed, het was mijn eerste keer in de salon en ik ben netjes behandeld en mijn kapsel is naar wens geknipt. Ik moest alleen wel een kwartier wachten voor dat ik aan de beurt...

Er wordt erg secuur gewerkt