Nederlandse Kappersakademie

Nederlandse Kappersakademie Ook benieuwd naar feedback over de webshop Nederlandse Kappersakademie? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company9163
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Nederlandse Kappersakademie met 8/10. Gebaseerd op 9163 ervaringen.

H.Taal
H.Taal
Beveel je de kapsalon aan?Ja

Lekker kalm en geen haastwerk .

Beveel je de kapsalon aan?Ja

Ervaring betreft bezoek in week 34. vakantietijd, lekker rustig..
snel en goed geholpen. geen bijzonderheden.

Goed (8/10)

De leerling kapster knipte goed, de docent maakte het helemaal goed af. Dat is fijn voor de klant.

Score voor Nederlandse Kappersakademie:4/5
Beveel je de kapsalon aan?Ja

|prima, altijd snel geknipt, aardige kapsters en ik ben eigenlijk altijd tevreden met het resultaat. wel fijn dat een ervaren leraar het kapsel nakijkt en bijknipt waar nodig.

Brian Sinnema

Ik ga al naar de kappersakademie sinds ver terug in de jaren '90, toen het nog in bezuidenhout was. eigenlijk een consistente klant geweest vanaf mijn 6e levensjaar, nu ben ik 28 en ik ga nogsteeds. altijd naar tevredenheid, eigenlijk!.

Goed (8/10)

+ Prijs is erg goed.
+ Kniptechniek is goed. Doet in ieder geval niet onder voor andere kappers.
+ Er is altijd een docent die het kapsel nakijkt.

Score voor Nederlandse Kappersakademie:4/5
Beveel je de kapsalon aan?Ja

Normaal ging ik altijd naar the graduates in diemen zuid, maar deze kapsalon is gestopt. dus ik ging op zoek naar een andere kapper en kwam uit bij de kappersakademie. prijs was goed en ook nog met studentenkorting. aanvankelijk was ik een beetje huiverig, omdat de kappers nog in opleiding zijn. de kapper (een jongen) begon een beetje onzeker, maar later was dat helemaal van hem afgevallen. hij heeft mijn verwachtingen overtroffen en een prima kapsel geknipt. na afloop kwam er nog een docent die nog wees op wat onvolkomenheden. dat is prettig, omdat je daarmee een second opinion krijgt.

Zeer goed (9/10)

Wat ik persoonlijk heel fijn vond is dat je niet hoeft te praten met de kapper omdat ze zo geconcentreerd bezig zijn. Dat is voor mij een hoofdreden om terug te komen, naast dat het een fijn kapsel was.

Was helemaal prima.

erg net allemaal

Beveel je de kapsalon aan?Ja

Leuke plek en aardig kapster die me knipte.

Beveel je de kapsalon aan?Ja

-prettig contact met kapster.
-goed geknipt en gekleurd.

Summer
Summer

Prima.

Nederlandse Kappersakademie 1 beoordeling

Heel goed, en niet duur. de leerlingen zijn vriendelijk en doen erg hun best. soms duurt het iets langer, maar het resultaat is altijd prima. de leerkrachten controleren alles nog een keer ook.

2010 – 2017 © The Feedback Company