Ontvangst
Wens van de klant
Advies voor uw haar
Toezicht tijdens de behandeling
Sfeer in de kapssalon
Bent u tevreden over uw kapsel?
8.3/10

Prima. Individuele uitstraling meestal goed.
Groepsuitstraling s morgens bij start mat en verveeld (jammer)

S.vangils

Het was super alleen wel prijzig en jammer dat ik een toeslag moest betalen voor lang haar terwijl me haar tot me schouders is.

Ik vind Tess n sprankelende meid, die heel veel enthousiasme uitstraalt, tegelijkertijd vond ik haar heel professioneel bezig als kapster..Erg goede ervaring!

Nina

Goed. Fijn dat er extra controle is van de docent en de leerling luisterde precies naar wat ik wilde!

Prima ervaring! Kapster Deborah heeft perfect geluisterd naar mijn wensen en ze prima vertaald.
Ik ben zeer tevreden met mijn kapsel.

Sfeer in de Akademie is uitstekend. De leraressen zijn heel vriendelijk en geven opbouwende kritiek wat heel fijn is als klant om te horen.

v. Schasik-Scholtens

Ik word netjes ontvangen, de kappers in opleiding en de docenten zijn vriendelijk !

Goede feedback en overleg

Prima geknipt en mooi gekleurd. Niet helemaal zoals ik wilde maar na dit aan te hebben gegeven, werd een en ander aangepast en ging ik alsnog tevreden weg.

Leuke meid die me knipte. Ook leuk dat ze met nieuwe ideeƫn en producten kwam.

Sneu voor de leerlingen dat het zo warm is daar binnen. Zelfs klanten die niet lekker werden door de warmte.

De ontvangst was voor mij een beetje opgejaagd. En ook kon er bij die dame achter de balie geen glimlach vanaf.

Heel fijn, professioneel geholpen

Manier van knippen en technieken