Bent u tevreden over uw kapsel?
8.5/10
8.1/10

Positief

vriendelijke mensen

Miryam

Niet zo goed, werd wel goed opgelost.

Toen ik niet tevreden was, werd ik vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen. Ik ben nu toch tevreden over het eindresultaat.

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste Miryam, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u in eerste instantie niet tevreden was over uw kapsel. Maar dat de docent het voor u wel goed heeft opgelost 😃. Wij zullen uw tip met ons team bespreken. Ik hoop dat u weer bij ons terugkomt, dan kunnen we u laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur

Amy

Leuk om hier te zitten. Ze knippen altijd goed en wordt altijd gecontroleerd door docent. Ik kom hier graag 😊

Alles wel

Hebe jacobs

Voor mij was deze erg goed, voor mijn dochter minder, ik zal verder gaan met haar ervaring

Vriendelijk, de jassen werden aangenomen, goeie sfeer

anonymous

Na lange tijd weer terug. Ben erg tevreden over mijn kapsel

Werd nu snel gecontroleerd

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste mevrouw, Fijn dat u weer terug bent in onze salon in Amersfoort! En nog fijner dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw reactie 👍. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur

Tijs

Simpelweg goed

vriendelijke ontvangst en snel geholpen

anonymous

Prima behandeling leuk om te ervaren. Studenten worden goed begeleid dat is fijn.

Aandacht voor de klant

Van Gestel/ Bouw

Mijn kapster zag gelijk hoe ze me haar wilde knippen. Ik ben ook zeer tevreden. Mijn schoonma. Last van kale plekken is perfect gepermanent. Geheel gedekt kapsel. Is ook erg tevreden.

Het overzicht van de leerkrachten

Tevreden

anonymous

Heel fijne ervaring gehad. Enorm goed geholpen door de vrolijke Daphne. Prettig dat ze genoeg hulp kon vragen van de docenten. Het resultaat is te gek geworden! Ik raad iedereen aan om ook naar deze...

Goed overleg met mij en de docent van de student. Fijn om vooraf al een idee van de prijs te krijgen.