Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd
8.1/10

Daniël Bleumink

Ten opzichte van reguliere kapsalons is bij de kappersakademie de wens van de klant nog echt belangrijk. Wanneer ik aan de student vertel hoe ik het geknipt wil hebben, wordt het ook daadwerkelijk zo geknipt. Bij andere kapsalons is dat nogal eens anders.

Dirk

Kom er inmiddels al wat jaartjes, omdat het goed bevalt en betaalbaar is.

Vriendelijk gedrag, ook door de docent die de tijd nam. Kapster Cindy bleef geconcentreerd werken en was erg klantgericht. Ze luisterde goed en handelde naar mijn wensen.

Wouter

Prima advies, goed geknipt. snel aan de beurt.

Advies

Christien lamers

Persoonlijk advies

Goed geknipt. Het duurde wel erg lang om mijn haar te stylen. Zelfs na hints dat ik weg moest lukt het niet om goed en snel af te ronden

gezellig, verbindend gesprek

Ik ben eignelijk best tevreden over het knippen en de begeleiding van de studenten.
De administratie van de Kappersacademie is echter een puinhoop. Ik maak online een afspraak op mijn eigen...

de begeleiding vand e studenten vind ik prima

Nicky

Heel goed. Leuk kapsel.

Leuke kapster die goed weet wat ze doet.

Ik was voor het eerst bij de Kappersacademie. Het was er druk en er was veel geluid. Wel een prettige sfeer. Er werden ook diverse kinderen geknipt.

Ik vond het opvallend hoe volgens een vaste structuur leerlingen door docenten oid werden begeleid en beoordeeld.

Jannick Meijer

Ik werd heel goed geknipt door een jongen en hij was heel erg in voor een praatje en ik ben met een mooi kapsel naar huis gegaan

Hoe ik werd ontvangen bij de kapsalon

K vd Werff

Ik ga altijd graag naar de kappersacademie in Rijswijk. Helaas had ik laatst een afspraak om 16u, ben daarvoor eerder weg gegaan van werk in Bilthoven. Toen ik aankwam hing er een briefje op de...

Leuk personeel, rustige sfeer