Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Wantenaar

Heel positief. Ik wilde mijn haar van lang naar tot op mijn schouders laten knippen, en dat is heel mooi gelukt.

het resultaat is precies wat ik wilde, de medewerkers waren vriendelijk

heer Kemp

Reeds een paar jaar bezoek ik de Kappersacademie in Amersfoort.
Leuke studenten en vakkundige begeleiding door de docenten. Prima!

service en vriendelijkheid

mevrouw De Vries-v.d.Brink

Goede controle van docenten voor/tijdens/na behandeling.

heer Ham

Erg goed al tijden!

Vriendelijke ontvangst, makkelijke reservering ondanks Corona, weinig wachttijd.

mevrouw Van Werkhooven

Heel goed geknipt, vriendelijk personeel

Rust, geen haastig gevoel

mevrouw Vugts

Dubbel, erg vriendelijk geholpen maar niet blij met het eindresultaat.

Iedereen was vriendelijk

mevrouw van Beek

Ik ben al jarenlang vaste klant en ben meestal tevreden

Het knipproces wordt meestal goed begeleid door communicatie docent en leerling

mevrouw Brouwer

Ben hier nu een paar keer geweest en kom zeker terug; ook mijn vriend en een van mijn kinderen laten zich hier knippen. Belangrijk pluspunt is de prijs-kwaliteitsverhouding; bij andere kapsalons... Ben hier nu een paar keer geweest en kom zeker terug; ook mijn vriend en een van mijn kinderen laten zich hier knippen. Belangrijk pluspunt is de prijs-kwaliteitsverhouding; bij andere kapsalons betaal je tegenwoordig een vermogen voor een knipbeurt van een kwartiertje.

De ontvangst is vriendelijk en er wordt duidelijk gecommuniceerd dat je je jas op kunt hangen.

mevrouw bottelberghs

Er wordt duidelijk gecommuniceerd

mevrouw

De leerling die mij knipte was vriendelijk en heeft mij heel netjes geknipt. Het enige nadeel vond ik dat ze er 2 uur en 15 min over heeft gedaan. Dat maakt dat ik de volgende keer toch misschien... De leerling die mij knipte was vriendelijk en heeft mij heel netjes geknipt. Het enige nadeel vond ik dat ze er 2 uur en 15 min over heeft gedaan. Dat maakt dat ik de volgende keer toch misschien naar een andere kapper ga omdat het me te veel rijd kost. Verder ben ik erg tevreden!

Netjes geregeld mbt corona maatregelen