Bent u tevreden over uw kapsel?
8.5/10
Wachttijd
8.1/10

Zoals altijd goed.

Vriendelijk geholpen.

Goed voorbesproken wat de wensen zijn en kosten

Niet meer wat het geweest is

Het enige sterke punt wat nog over is is de prijs voor het knippen

D. Bleumink

Uitstekend

aandacht voor de wensen van de klant

Kom er 2 jaar en bevalt over het algemeen goed. ook proefpers. geweest maar dan kosten betalen. ik ben dan toch examenmateriaal in behandelen en tijd. daarin verandering moet gratis.

thee en/of koffie

Jacqueline

Super ervaring !
Lees de omschrijving hier onder bij 'sterke punten'

Van ontvangst tot aan het vertrek en uiteraard de knipbehandeling zelf was het personeel maar zeker ook de begeleitsters uiterst vriendelijk en professioneel
Ik had een van de laatste...
Ik had een van de laatste tijdsafspraken met een niet allerdaags verzoek......mijn kapster mocht mijn lange haar (tot op stuit) afknippen tot op schouderlengte
Hier was zij erg blij mee en ging zeer professioneel te werk..
Ze luisterde naar mijn wensen maar kwam ook zelf met advies en alles werd uiteraard met begeleidster besproken..
Mijn inmiddels ingevlochten lange staart werd eraf geknipt uiterst zorgvuldig onder controlerend oog
De begeleidster vroeg of ik mijn vlecht mee naar huis wilde nemen of dat zij hem mocht houden voor de lessen met de leerlingen
Uiteraard mocht ze de vlecht houden.
Mijn kapster ging verder aan de slag met mijn nieuwe coupe en ondanks dat we de laatste waren bleef ze alle tijd nemen om mijn coupe naar alle tevredenheid af te maken....
En ook de begeleidster nam alle tijd om alles te controleren.
Ik moet zeggen dat deze afspraak voor mij een bijzonder fijne en ook gezellige ervaring is geweest en mijn kapster wist zich perfect in te leven op de persoon die ze knipte en ging daar op een leuke en gezellige manier mee om ! Maar bleef haar professionaliteit te behouden en deze eigenschap hebben naar mijn mening te weinig kapsters....

Vervat

Goed en netjes

Alles goed uitgelegd prijsopgaaf van te voren.en lkkr bak koffie

Ik ben erg tevreden, kom er al lang, alhoewel het altijd spannend blijft wie je helpt.

Wordt altijd op tijd geholpen

Lorist - Otten, Wendy

Blij verast zo een eerste keer!

Snel, kundig en netjes geholpen, leerling kreeg goede begeleiding maar werd ook vrij gelaten om haar eigen weg te gaan!

Eggers

šŸ‘