Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

Vriendelijke ontvangst.

Nietin het bijzonder

Heel positief

Heel vriendelijk en super snel

Prettige ervaring, werd vriendelijk ontvangen, snel geholpen en er werd goed naar mijn wensen geluisterd.

Werd bij aankomst vriendelijker ontvangen dan ik bij kapsalons gewend ben.

Prettige en fijne behandeling door goed opgeleide medewerk(st)ers

Vriendelijk en hygienisch tegen een lage prijs

Heel slecht, mn pony is scheef geknipt, mn haar wat al kort is is nog zon vijf a tien centimeter korter geknipt in een korte bob wat ik niet wilde, ik denk dat 50-70% van mn haar is uitgedund wat ik...

Het ontvangst was prettig.

Reactie Nederlandse Kappersakademie:

Beste salonbezoeker,

Wat jammer om te lezen dat uw behandeling niet naar wens is verlopen. Graag zou onze vestigingsmanager hierover contact met u opnemen om dit met u te bespreken. Doordat de feedback anoniem is gegeven, zijn uw contact gegevens niet bij ons bekend. Zou u ons uw telefoonnummer willen toesturen? Dat kan naar info@kappersakademie.nl. Alvast bedankt en wij hopen u snel te spreken.

Team Nederlandse Kappersakademie

Enorm klantvriendelijk!

Je weet als klant altijd waar je aantoe bent, er is dus goede communicatie tussen klant en kapper.

Heel vriendelijk en gezellige sfeer

Je wordt geknipt door 2e jaars/examen studenten, dus een heldere omschrijving van wat je wil is dan wel zo handig. En dan kunnen ze dat prima, en kijk de juf het na, hartstikke goed!

Over het algemeen goed!

Ik vind de nacontrôle altijd een geruststellend gevoel geven.

Altijd begaan met de klant, professionele instelling, luisteren goed naar wensen en vragen (en beantwoorden deze ook)